Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Murtohälytin, asennus ja kannattavuus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Murtohälytin, asennus ja kannattavuus

Päiviä vaan..

Olen tässä pohtinut, että onko murtohälyttimen asentaminen itse kuinka vaativa homma ja kannattaako tämmööstä tehä? Autossa on irrotettava mankka ja alueella on näitä roistoja liikkeellä sillon tällön, on meinaa edelliseen autoon jo pari kertaa murtauduttu, mutta mitään ei ole viety koska mankan paneelia ei ikinä säilytetä autossa.

Mitäs mieltä muut on asiasta? Kannattaako sen 200-400e laittaa häläriin vai onko ihan turhaa?

Kyllä häly kannattaa laittaa joka tapauksessa ja tuolla rahalla saat jo aika hyvän ja monipuolisen. Asennus on sit toinen juttu, profiilin auto lienee vielä aika yksinkertainen sähköiltään ja kytkentäkaaviot löytynee aika helposti. Yleismittari ja tinakolvi on silti syytä pysyä kohtuuhyvin kourassa jos itse aikoo tehdä.

Mikään ei aiheuta raskaampaa vitutusta kuin huonosti toimiva häly joka huutaa omia aikojaan yötä päivää tai sit ei huuda kun pitäisi eli et kuitenkaan saa öitäsi nukuttua.

Asennus maksaa satasia jos johonkin alan puljuun vie.

Comment

Juu no mä olin tossa kattovinani eräänsorttista laitetta hintaan 359e. Luulis varmaan onnistuvan mikäli on asennusohjeita on ja tuo auton raamattu (lue: korjausopas) löytyy.
      Joutaa enempi miettii, ku autoon on tulossa hieman nykyaiksempi mankka josta ei saa paneelia irti.

Comment

Saattaa löytyä hyvätkin mallikohtaiset asennusohjeet kunhan pyytää hälyn valmistajalta tai myyjältä.

Comment

Mulla olis Tuollanen Cobran 7918 hälytin paketti ylimääräsenä. Jäi asentamatta edelliseen autoon ja sitten se meni vaihdossa.
          Löytyy kuvalliset asennusohjeet ym hilut. lisänä säädettävä tönäsytunnistin.

Nakkaa yv:tä jos olet kiinnostunut. Paketti on uusi. käytetty vain auki ja tarkistettu osat.

http://www.one-pro.fi/tuotteet/cobra...iloautot7.html

Comment

Working...
          X