Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Subi vararengaskoteloon projekteja?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Jossen ihan väärin muista niin lähemmäs sentin se oli, painettahan sen pitää kestää ettei ekalla iskulla repeä :D

    Comment


    • #32
      No täytyy vielä latoa pari kerrosta lisää. subin johdoiksi mulla on 4mm paksua autojohtoa, niin ajattelin vetää tuplajohdot eli 2x4mm/ kanava. Kai tuo riittää?

      Comment


        #33
        Eiköhän tuo riitä, itellä menee kans 4mm.. Tosin ei tosta omasta irtoa ku 400WRMS

        Comment


        • #34
          Subi täälläkin menossa lattiaan, aiemmin kotelossa joka on muotoiltu koiraverkon alle tiukasti.. C4 avantti siis. Saa nähdä kuinka vaikuttaa suuntaus ylös ääneen..

          Tuossahan on tuo syvennys jonka saa taittuvalla kannella tasaiseksi niin sen tilalle tulee levy johon upotan kahden levyn taktiikalla 12"subin ja sen syvennyksen koteloin lähes kokonaan about 60x60x10 sivuun jää työkaluille vielä tilaa. Vahvistin ja konkka on vasemmassa säilytyskotelossa omassa levyssään. Mataluuden takia teen vielä mangeetille tilaa vararenkaan sisään n.30x30x12. Litroja pitäis tulla riittävästi. Blaupunktin elementin kalvo on läpinäkyvä, samoten suojaritilä, ja ledinauha magneetin ympärillä sinisenä valaisee kivasti niinkuin ennenkin. Kumikaukalo peittää kun kuljetustarve iskee...

          Comment


          • #35
            Mulla ollu C5:n avantin lattialla 2x12" pari vuotta ja enemmän kuin tyytyväinen, tilaakin oli sopivasti vaikka subit ei ihan pienimmästä päästä olekkaan... Tuolta muutama kuva ja projektikansiossa muutama kuva nikkaroinnista myös :) http://braze.kuvat.fi/kuvat/Auto+kuvaukset/Audi+A6/

            Comment


            • #36
              Pioneer TS-WX610A onko kokemuksia tällaisesta valmis setistä. Miten mahtaa soida? B5 sedanin tekisi mieli laittaa joku melutoosa takapaksiin :D

              Comment


              • #37
                Lainataampas tätä vanhaa topickia. B7 avanttiin oon asentamassa subbaria vararenkaan tilalle. Vararengas on jo nostettu syrjään. Pitäs nyt vaan saada tuo vararenkaan muovinen kiinnityspultti irti tosta vararengaskotelon pohjasta?

                Comment

                Working...
                X