Taisi tulla savolainen supersankari: Vituiks Män.
Vaikka uuden anturin laittaa paikalleen virta päällä ei se aiheuta minkäänlaista kalibroinnin tarvetta. Koeajo osoittaa tilanteen olevan ennallaan. Kolmosella kaasu auki ja 90km/h kohdilla ESP puuttuu peliin. Hyvin toistettavissa kunnes lämmöt nousee ja ecu alkaa pudotella ennakoita. Hetken ajon jälkeen on taas toistettavissa - etenkin loivaan alamäkeen. Ongelma viittaa siis riittävään kiihtyvyyteen.
VCDS group 03-005 Rotation rate heiluu -0.54-0 astetta ja Transverse Acceleration -0.19-0 ms^2. Sama toistuu molemmilla antureilla. Voisiko joku ystävällinen kerhotoveri katsoa vastaavasta autosta vastaavat arvot? Arvostaisin. Todellista tilannetta ei pääse loggaamaan, koska ABS-yksikkö katkaisee diagnostiikan ajonopeuden noustessa.
Joko mulla on 2 rikkinäistä anturia, takapyörien ABS-anturit ovat vialla tai vika on ohjainyksikössä.
Vaikka uuden anturin laittaa paikalleen virta päällä ei se aiheuta minkäänlaista kalibroinnin tarvetta. Koeajo osoittaa tilanteen olevan ennallaan. Kolmosella kaasu auki ja 90km/h kohdilla ESP puuttuu peliin. Hyvin toistettavissa kunnes lämmöt nousee ja ecu alkaa pudotella ennakoita. Hetken ajon jälkeen on taas toistettavissa - etenkin loivaan alamäkeen. Ongelma viittaa siis riittävään kiihtyvyyteen.
VCDS group 03-005 Rotation rate heiluu -0.54-0 astetta ja Transverse Acceleration -0.19-0 ms^2. Sama toistuu molemmilla antureilla. Voisiko joku ystävällinen kerhotoveri katsoa vastaavasta autosta vastaavat arvot? Arvostaisin. Todellista tilannetta ei pääse loggaamaan, koska ABS-yksikkö katkaisee diagnostiikan ajonopeuden noustessa.
Joko mulla on 2 rikkinäistä anturia, takapyörien ABS-anturit ovat vialla tai vika on ohjainyksikössä.
Comment