Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 ikkunannostimen sähkövika?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A6 ikkunannostimen sähkövika?

Kuskin puolen ikkuna ei toimi kosteassa ilmanalassa oikein: laskee kyllä, mutta ei jaksa nostaa. Forumista olen aihetta tutkiskellut, ja vika lienee joko mekaaninen (palat lasin alla?) tai sähköinen. Tällainen oireilu kuitenkin viittaisi sähkövikaan? Ikkuna toimii siis kuivilla keleillä normaalisti.

Ovea kun ei viitsisi lähteä purkamaan ilman kunnon käsitystä ongelmasta:

Mistäs kannattaisi lähteä vikaa metsästämään?

Löytyykö joltakin kuvia / piirrustuksia ovien sähköjärjestelmästä.

Search: Aihetta käsitelty. 99% varmuudella vika ohjurissa - oireet juuri tuollaiset.

Comment

ei muutakuin sisusta auki menee noi 10 minsaa kun on purettu ja toiset 10 ku kasaa vaihdoin just itselle noi muoviliukujat 7 ? kappale. Olen samaa mieltä et 99% niissä vika itsellä ilmeni just kostealla ilmalla et ei mennyt ylös ikkuna ja ei sit sen jälkeen pelannut ollenkaan..

Comment

Kävin tänään tilaamassa ohjaimet. Liikkeessä (JKL) ei ollut aluksi tietoa että ko osia saa irrallisina. Onneksi oli tuotenro mukana :). Ensi keskiviikkona sitten kuntoon.

Comment

Sama homma mulla yritti tyrkyttää mulle koko systeemiä ei kuulemma saa yksikseen niitä osia ja hintaa olis ollut 170?. Kymmenen minuuttia siinä tingattiin niin löytyhän ne osat sieltä ja vielä hyllystä. Oli mahtava tingata ku tiesi 100% että kyseisiä osia saa yksikseen.

Comment

No nyt on ohjaimet vaihdettu. Toisesta oli pala irti, jotenka muoviin kiinnitetty metalliklipsi pääsi vapaasti kulkemaan. Hyvin toimii.

Kiitoksia vain avusta.

Comment

Working...
            X