Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B6 A4 / B7 A4 Radio

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• B6 A4 / B7 A4 Radio

Käykö B6 Aanelkkuun B7 Aanelkussa oleva concert soitin? Jos haluaa laittaa, niin tarviiko mitään suurempia vippas konsteja?

En muista varmasti, mutta erona saattaa olla että B6:ssa on ISO-liitin ja B7:ssa quadlock. Pienellä harrastelulla saa kyllä sähköt toimimaan.

Comment

...ja jos on tarvetta B6:n Concertille, ni mulla ois yks jouten.

Comment

Meinaatko tätä

Aki meinaatko tätä?

http://www.slamit.net/product/6156/s...rakappale-audi

Seikkailin jälleen tuolla slamitin sivuilla ja silmään osui tuo liitin..

Minulla on ylimääräisenä tuo B7 jäänyt concert soitin ja eräs tuttava tarvisi soittimen ja olisin sitä hänelle tarjoamassa jos vain se passaisi Bkuutoseen..

Comment

Ei oo toi.
          kato googlella miltä näyttää quadlock.

Comment

katottu

Kufatecin sivuillakin olen seikkaillut, meinaatko sillä liittimellä jotain tuon tapaista?

http://www.kufatec.de/shop/product_i...pter-Audi.html

Comment

Joo, jos muistikuvani pitää paikkansa siitä että B6/B7 erona on tuo liitin, niin tommonen käy pienellä johtojen paikan muutoksella.

Comment

Mulla on ylimääräisenä tuollainen käyttämätön DIN-quadlock adapterihässäkkä. Tarkoitettu RNS-E:n liittämiseen B6:een.

Comment

Oliko noissa muita eroja kun noi liittimet? Esim. taustavalaistus? Tuliko se b7 :ssa väylässä?
                  Olis tarkotus myydä auto ja meinasin noi alpinen härvelit ottaa veks ja laittaa tuon b7 2-din soittimen b6,olisko se kovakin jumppa?

Comment

Working...
                  X