Löytyisiköhän täältä vinkkejä seuraavanlaiseen ongelmaan.
Nyt kovien pakkasten aikana sisätila lämpenee julmetun hitaasti vaikka koneen lämpötila ainakin mitarin mukaan on käyntilämpöinen. Sisälle alkaa puhaltamaan lämmintä vasta kun on ajanut moottoritietä useamman kilometrin ja yleensä pitää ajaa nelosella että lämpöä alkaa tulemaan nopeammin. Kun ajaa ruuhkassa tai pysähtyy valoihin niin heti alkaa tulemaan viiletätä / kylmää ilmaa sisään.
Aikaisemmin oli hieman samanlaista ominaisuutta n. -10-15 asteessa kun auto seisoi muutaman minuutin, mutta nyt kun on -20-25 niin ongelma on aika sietämätön.
Kun on -10 tai lämpimämpää niin lämmintä tulee vaikka hurumycket.
EDIT: tuli luettua tuo alempi topicci vastaavista ongelmista niin voisikohan järjestelmässä olla ilmaa? Nestettä vuotaa jostain pihalle koska kuukauden välein saa aina lisätä.
Nyt kovien pakkasten aikana sisätila lämpenee julmetun hitaasti vaikka koneen lämpötila ainakin mitarin mukaan on käyntilämpöinen. Sisälle alkaa puhaltamaan lämmintä vasta kun on ajanut moottoritietä useamman kilometrin ja yleensä pitää ajaa nelosella että lämpöä alkaa tulemaan nopeammin. Kun ajaa ruuhkassa tai pysähtyy valoihin niin heti alkaa tulemaan viiletätä / kylmää ilmaa sisään.
Aikaisemmin oli hieman samanlaista ominaisuutta n. -10-15 asteessa kun auto seisoi muutaman minuutin, mutta nyt kun on -20-25 niin ongelma on aika sietämätön.
Kun on -10 tai lämpimämpää niin lämmintä tulee vaikka hurumycket.
EDIT: tuli luettua tuo alempi topicci vastaavista ongelmista niin voisikohan järjestelmässä olla ilmaa? Nestettä vuotaa jostain pihalle koska kuukauden välein saa aina lisätä.
Comment