Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Taka ikkunat laskeutuu itestään

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Taka ikkunat laskeutuu itestään

Tuommosta on tullu huomattua tussa että profiilin autossa laskeutuu nuo takaikkunat itestään(veivi mallit). Kesällä ne laskeutuu helpommin eli sai useammin olla veivaamassa kiinni.

Onkohan tuo ominaisuus va onkohan nuo ikkunan nostimet jotenki löystyny.
    Onko muilla ollut vastavan laista

Ja ne laskeutuu aina silloin kun kyydissä istuu joku? Omassa nelkussa oli veivit sellaisessa asennossa että otti aina matkustajan polveen kiinni istuessa.
    Aina kun joku istui kyydissä niin ikkunat oli rakosillaan :D

Comment

Ei ku ihan omia aikojaan. Luulin että poika potkii niitä veivejä, että sillä laskeutuu, mutta kun tekee toisellakin puolella samaa ja siellä ei juuri kokaan ketään istu, mutta laskeutuu silti ei ehkä niin usein mutta silti.

Comment

Mun B6:ssa joutuu aina sillontällön veivaamaan yläasentoon kun alkaa suhista, aivan varma en voi olla onko joku satunnainen takapenkkiläinen onnistunut polvellaan osumaan veiviin, mutta epäilen joten ilmeisesti ominaisuus?

Comment

En tiedä onko loppujen lopuksi mitään väliä, mutta itse olen aina laittanut veivit siten, että kiinni ollessaan veivi on menossa alaspäin.

Comment

Oon ite kokeillu kans että veivit on ala asennossa kun ikkuna on kokonaan kiinni vaan ei vaikuta sekään.
            Kokeilin myös että veivi on siinä asennossa et se painais ikkunaa ylös mutta ei auttanu sekään.

Comment

Virallinen asentohan on noin 45 astetta alaspäin. Liekkö se vähän antaa painoa ja vipua sitten samalla?

Comment

Lyijypaino sinne veivin päähän :)

Comment

Working...
                X