Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B7 DRL/coming home kytkimen osanumero?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B7 DRL/coming home kytkimen osanumero?

En löytänyt muualta joten joutuu kysyy täältä:

Mikä on osanumero sille kytkinpaneelille missä toinen on kytkin on DRL ja toinen Coming home? Hintaluokkaa?

Coming home retrofit meneillään...

Olethan lukenut tuon: http://www.audiclub.fi/forum/showthr...ht=coming+home
    ja tuon: http://www.audiclub.fi/forum/showthr...ht=coming+home

Comment

Coming home retrofit meneillään...
      Tuosta olisi mukava kuulla lisää kuvien kera...;)

Comment

En ollut lukenut noita, kiitoksia. :)

Tänään kurkkasin sinne paneelin taakse ja siinä missä on nyt DRL kytkin niin siihen tulee neljä johtoa yhteen liittimeen. Eli vois kuvitella että jos kaksi noista on nyt DRL kytkimelle niin toiset kaksi voisi olla coming home kytkimelle. Täytyy tutkia nettiä lisää. Ja tosiaankin highline ohjainlaite löytyy. Eli jos hyvin käy niin uusi kytkin DRL kaveriksi ja Vagcomilla toiminto päälle. Keväällä menee tuulilasi vaihtoon, niin täytyy vaihtaa tunnistimilla oleva malli ja samalla himmentyvä taustapeili että saadaan valotunnistin käyttöön. Voikohan sumuvalojen sijasta käyttää kotiintulo/lähtö valoina päivävaloja?

Voin mä räpsiä valokuvia jos jotakin kiinnostaa. :)

Comment

No nyt alko kiinnostus todella heräämään eli ei muuta kun kuvia ja pientä selostetta tuleen kun alkaa projekti eteneen! :)

Comment

Homma vähän kusee. Auto Berner ei löydä osanumeroa paneelille missä on DRL ja coming_home samassa. Ainoastaan vm.2005 saakka löytää ja siitäkin vain valojen korkeussäätö ja coming_home samassa. Ja sitten yksittäis variaatiot noista. Tarvis kuulemma VIN-numeron autossa missä on noi oikeat kytkimet.

Onkohan sittenkin coming_home toiminto vm.2005 alkaen ajotietokoneen valikoissa? Ja päävalokytkin pitää olla AUTO-asento mallia?? Olen kyllä nähnyt kuvia vm.2007 autosta missä on tuo oikea paneeli.

Täytyy varmaan ostaa se Ross Techin kaapeli ja tutkailla mitä moduleita autostani löytyy.

Comment

Tästä vielä lisää aiheesta: http://www.audiclub.fi/forum/showthr...ht=coming+home
              Itse asennus kuvattu B6:een samassa ketjussa: http://www.audiclub.fi/forum/showpos...9&postcount=40

B7 on tosiaan tarjottu tuota paneelia DRL ja CH/LH kytkimillä. Varaosasoftasta kyllä sen osanumeron saa ongittua, jos ei muuten niin optiokoodien kautta. Ja ties vaikka olisi jossain tuossa ketjussa mainittu.

Comment

Oikean paneelin osanumero on: 8E1 919 094 D

Huomenna tilaamaan :)

Comment

Minulla olisi tuollainen B7 sopiva DRL + CH/LH kytkinpaketti ylimääräisenä. Kokeiltu paikalleen, muuten käyttämätön.

Comment

Ai olis vai....paljon pyydät hintaa?

Etkö saanut toimimaan vai miksi myyt?

Comment

Mistä tuo ohjainlaite löytyy, josta voi päätellä onko highline vai lowline sähköt?

Comment

Ohjainlaite löytyy valokatkaisijan takaa, rungosta.
                        Noin 10cm x 15cm x 3cm kokoa. En ole itse fyysisesti katsonut mutta netistä kuvista hahmottanut.

Osanumero on 8E0 907 274 x

Ja x on juuri se ratkaiseva kirjain että onko lowline vai highline.

Netistä löytyy tietoa että A, B, C on lowline ja D, E, ja F on highline. Kirjaimia on näköjään enemmänkin, sillä minulla on malli N. Vagcomin kanssa katseltiin autoani kaverin kanssa, niin CH/LH on mahdollista laittaa aktiiviseksi. Eli auto tukee toimintoa.

Comment

Sulla on uudempi ohjainlaite ja ns. highline. Itsellä oli muistaakseni sama päätekirjain.

Mulla tuo on toteutettu, ainoo mikä puuttuu on tuo valoisuustunnistus eli saatot toimii aina kun kytkin on 1-asennossa.

Lasi/peilikin on asennettu nyt sadetunnistuksella, pitäisi varmaan alkaa kaivaa tietoa mitä muutoksia muuta tarttee ja vaatiiko järjestelmä toimiakseen aina AUTO-toiminnolla olevan valokytkimen.

Itse en panosta automaattisiin valoihin; mukava olisi tuo saattotoiminto jos sen saisi toimimaan vaan hämärässä.

Comment

Jeps, kiitti tiedosta. Samoja kysymyksiä minullakin avoinna. Laitetaan nyt eka valot palamaan ja katsotaan sitten sen täydentämistä. Tällä hetkellä vartun DRL - CH/LH -kytkintä autoberneriltä.

Comment

Nyt on kytkin paikoillaan. Ihmetyttää vain kun tässä uudessa kytkimessä on viisi pinniä käytössä ja vanhassa oli neljä. Auton johtosarjassa on myös vain neljä johdinta. Arvatenkin tuo yksi on juuri sille CH/LH toiminnolle. En ole vielä kerinnyt Vagcomilla ohjelmoimaan toimintoa päälle. Tutkitaan lisää kunhan keritään.

Comment

Oletko kerennyt tutkimaan mihinkä se yksi nasta pitäisi vetäistä. Itsellä on tuo kytkin paketti näpeissä ja autoon laitettukkin, mutta toimii vähän hassusti. Eli CH/LH toimintaan saattamiseksi pitäisi vissiin joku johto laittaa, tai sitten pitäisi hyppylangalla johonkin toiseen kohtaa. Itseltä siis puuttuu valoisuus/sadetunnistin ja automaattivalot.

Asiaa olen pohtinut Coming home ketjussa enemmänkin.

Comment

Working...
                                X