Oma perus halppis Autogauge tais näyttää ~0,1baria vähemmän max. ahdoilla kuin Porkkiksen teollisuusmittari säätösession aikana. Tosin vaihdoin ton sittemmin pois GlowShift:in mittariin et sai mittarivalot sopimaan paremmin oem-henkeen. Näyttää aika tarkalleen saman mitä Autogauge.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
urS4 moottorinohjauksesta
Collapse
X
-
Säätäessähän tuota oikeestaan tarvitaan, mahdollisesti vikaa hakiessa. Muutenhan ahtopainemittarilla on lähinnä katu-uskottavuutta lisäävä funktio. Tästä voi toki laskea pois kovemmin vireistetyt moottorit, joissa sitä ahtopainetta ja seoksia jne. joutuu tarkistelemaan ajoittain ajon aikana.
En nyt sano että on ääliömäistä moista mittaria yleensäkkään laittaa ihan vaikka käyttökatiskaan. Onhan siinä käsillä taas yksi tieto, minkä perusteella voi seurata turbon ja liittyvien osien kuntoa, mutta ei se pakollinen ole. Mielestäni useimmissa tapauksissa rahaa, jonka voisi käyttää paremminkin..
Comment
-
No, siinä vaiheessa kun autossa on jotain vikaa jonka persedyno rekisteröi mutta auto kumminkin kulkee ihan ok. Se on kiva että pystyy katsomaan että siellä on ne paineet mitä pitäiskin.
Mulla on nyt sellanen mittari mistä saa maksimi paineet ajon jälkeen näyttöön, ei tarvii siinä kiihdytyksessä katella mittaria samalla.
Comment
-
-
Mulla Fimet nestevaimennettu teollisuusmittari kyllä näytti ekan tunnin verran 0,5 bar ahtoja kun oli 24 astetta pakkasta.
Itse haluaisin TDS-1:n mutta kun on jenkkiläinen härpäke niin ei tuotteen kehittäjä halunnut sanoa mitään sopivuudesta dieseliin. Nyt on kuulemma uusi toiminnan jatkaja ja tuotetta kehitetään-pitääpi kysellä
Saisi AC:hen paineet, imuilman lämmöt ja pakokaasujen lämmöt (muisteineen)- eikä mitään mittarihirviöitä tarvitse asennella....
Comment
-
Mulla Fimet nestevaimennettu teollisuusmittari kyllä näytti ekan tunnin verran 0,5 bar ahtoja kun oli 24 astetta pakkasta.
Comment
-
Ei ole huohotusta avattu- tuo on mulla hankittu veneen jäähdytysveden painemittariksi, lojuu nyt letkun jatkona väliaikaisesti käsijarrukahvan ympäristössä. Oli tarpeen kun alkoi olemaan kulkuongelmia- katit tukossa jolloin ei nostanut ahtoja. Kunhan saan säädöt laittettua kohdalleen yms niin toi lähtee tuosta.... Veneessä ei sitten taida jäätymisongelmia ollakkaan.
Comment
-
Riippuen mittarista, mutta aika usein mikäli ei huohtusta ole aukaistu, niin mittari ei näytä ihan oikein. Ulkolämpötilasta riippumatta siis. Duunissa noita asennellaan joka paikkaan, niin on tullut vaan huomattua että jotkut näyttää aika paljonkin pieleen jos ei huohotusta oo aukaistu, toiset mallit sitten ei oo niin nuukia.
Comment
Comment