Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 tupakansytyttimen irrotus ?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

S4 B5 tupakansytyttimen irrotus ?

Kyseessä käsijarrun vieressä olevan keinumallin tupakansytytin. Valo palaa kehyksessä muttei tule virtaa, sulake on ehjä.

Miten tuo härveli irtoaa pahemmin paikkoja hajottamatta ?

Itse itselle vastaten remontin jälkeen eli irtoaa purkamalla keskikonsoli irti kokonaan, on alakautta ruuveilla kiinni.

Comment

Kysäsen nyt tästä ketjusta eka. Eli oliko sulla vika missä?

Itsella S6 C5:ssa sama ongelma. Eli tupakansytyin lakkasi toimimasta yhtäkkiä. Aluksi kun laturin pistoketta pyöritteli pesässä niin toimi, mutta sitten tyssäsi kokonaan. Sulake ei ole palanut. Ja jos joku joka tietää eksyy tähän ketjuun, niin joutuuko kyseisen korin S6:ssaki purkamaan "koko" kojelauta, että pääsee irroittamaan tupakansytyttimen? :o

Comment

Piuha oli mulla vääntynyt irti.

Comment

Minulla ei myöskään toimi keinumallinen tupakansytytin A6:sen keskikonsolissa. Sulake näyttäisi olevan ehjä, samoin johdot, mutta virtaa ei vain tule. Voisiko johto olla poikki jostain kojelaudan syövereistä?

Muut tupakansytyttimet toimivat kyllä, ovat kaiketi saman sulakkeen takanakin.

Comment

keskikonsolin tuhkakupin vierestä tupakan sytyttimen purku ohjeet? audi a4 b5 koppanen

Comment

Ensin se tuhkakuppi ylös, lähtee vain nostamalla. Sitten vedät sitä luukkua vaan taaksepäin niin kovaa että se irtoaa.

Comment

joo ja sain tuhkakupin pois ja eihän sieltä pääse ollenkaa käsiks tupakan sytyttimeen
                vai siitä reunasta vetää taaksepäin

Comment

Se lähtee koko roska sieltä irti kun vedät tarpeeksi.

Comment

Working...
                  X