Joo tota anturia oon katellut autosta mutta ei oo sattunut silmään, onko se siel hanskalokeron takana vai ratin takana jossain ja mahdollisesti jos jollain ois kuvaa minkä näkönen se viel ois ni ois aika hyvä :) Auto siis a3 1.8TQ
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 1.8T kiihtyvyysanturin sijainti ?
Collapse
X
-
Pitkittäiskiihtyvyysanturi löytyy kun otat hanskalokeron irti ja katselet oikeaan sivustaan. Siellä on keltapassivoidussa "telineessä" anturi kiinni.
Itse anturi on noin normaali releen kokoinen ja hivenen saman näköinenkin musta möntti johon tulee luonnollisesti liitin kiinni jossa nippu johtoja (muistaakseni noin 4-6).
Kumpi sinulla sitten hukassa onkaan niin nyt on ohjeet molempien löytämiseksi.
Comment
-
aah. just purin keskikonsolin ja hanskalokeron pois, mut kattelin että ei tuolla oo ku toi releen näkönen möntti ku kaveri sano et se ois tupakkaaskin kokonen :D joo pitkittäiskiihtyvyysanturia oon ettimässä. täytyykin käydä nyt nappaa se irti ja katella sen sisälle.. jos pystyy. Se välillä toimii kun auto lämpee enemmän sisältä.. mut voipi olla että uuden joutuu ostamaan.. Mutta kiitoksia :) Jos toi sivuttaisanturikin joskus hajoaa ni pitää ottaa amaliiniin yhteyttä ;)
Comment
-
Sama anturi siellä pitkittäiskiihtyvyyksiäkin luultavasti mittaa, on vain asennettu eri suuntaan.
Se on valettu uretaaniin, joten pitää tietää mistä sen avaa.
Minulla anturit ovat etupenkkien luona kiinni siinä lattiapellin pokkauksessa. Näkyvät, kun raottaa lattiamattoa penkkien etureunan kohdalta. (Siis bägeille, ei esp:tä)
Comment
-
http://img130.imageshack.us/i/1j0907...?a=V&ci=0&rt=2
Tuon näkönen siis se pitkittäisanturi ? Google kun antaa tuon nimeks G200 anturi ? G251 kun se pitäs olla.. vai oonko nyt väärän osan kimpussa :D
EDIT: Tjooh onhan se oikee sittenkin :) Joo eipä tuota taida paljon korjailla.. virtapiuhojen kolvaukset kolvasin uudestaan, mutta enpä usko että se auttaa, marmoritiskiltä vaan uutta..Viimeksi muokannut pumpala; 30.12.2010, 18:30.
Comment
-
No nyt on anturi takas kiinni ja näyttäs toimivan, valot ei pala ja esp toimii napista :) Tosin voi olla sekin kun se oli nyt sisällä lämpimässä, niin ei enää aamulla toimi pakkasessa :D ja varsinkin autolla lähtee ajamaan.. mutta sen näkee sitten huomenna :) Halpa ois korjaus jos se nuin lähtis pelittämään. Ensi kuussa ois leimalle vietävä, se on sytkärillä lämmitettävä anturia että sen aikaa toimii ;)
Comment
-
Sama (made in finland) anturi näyttää olevan, asennettu vaan eri asentoon.
virtapiuhojen kolvaukset kolvasin uudestaan, mutta enpä usko että se auttaa, marmoritiskiltä vaan uutta..
Voin kyllä auttaa hieman edullisemmin, marmorihinta näyttää olevan 170€.
Comment
Comment