Jäi ottamatta kuvat itse, mutta tuollaisesta osasta oli kyse. Tuossa siis radio ja GSM, joten jos jotain orkkisnavia on käytössä, ei tuo auta. Mutterin kähvelsivät jostain toisesta antenninjalasta kun ei tuossa ollut mukana.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Uusi antenni tarvittais -99 vuoden A6:seen
Collapse
X
-
Calearon tarvike antenni katolle. Samalla vaihtaa koko antennin johdon joka on yllättävän helppo viedä ihan radioille saakka.
Itse painin omassani saman radion kuuluvuus ongelman kanssa kun vaihdoin soittimen. Orkkis kattoantenni oli varmaan rikki kun oli se gps aintenni siitä ainakin särkynyt. Sen pois ottamalla olisi varmaankin kuulunut ikkuna-antenneilla jotenkin mutta jäipä kokeilematta. Hommasin Calearon vahvistetun antennin ja uuden antennijohdonkin niin jopa alkoi kuulumaan. Löytyi jopa sellaisiakin kanavia minkä olemassa oloa en edes tiennytkään :)
Yhtä halpaa tarvike antenniakin kokeilin ensin mutta se löysi paikkansa roskiksesta.
Comment
-
mulla mienti kumi kovettunu/on kontin vesemmalla sivulla tuo antenni ja sen "läpivienti" on kovettunut/halkeillu. soittimen vaihdon jälkeen radio ei ole kuulunut alkuperäiseen tapaan niin nyt sunniitellu et saisko tuohon jonkun järkevän tulpan siihen läpimenoon,ei taida löytyä mitään valmista juuri tuohon tehtyä??
Comment
Comment