Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Avant Garde

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Avant Garde

Minulla on a6sessa valkopohjaiset mittarit ja rundarissa lukee "avant garde". Mistään en ole löytänyt tästä infoa, paitti että on mesen varustetaso..

Auto on belgian tuontia. Eli onko tämä joku varustelutaso, viripalikka sarja vai mitäs kummaa?

Olisiko vain joku vaihtanut valkoiset pohjat mittaristoon mallai "avant garde"...?

Comment

Niin, sitähän minä tässä juuri ihmettelen.

Comment

Lukeeko oikein erikseen "Avant Garde"? Oikeinkirjoitettunahan se on yhdyssana.

Jospa joku haluaa kuvitella omaavansa avantgarde-mesen.

Comment

No siinä on avant ja Garde allekkain hiukka päällekkäin, eli voi olla myös tyylitelty avantgarde...

Comment

Google kertoo tuollaista.

http://autodesignhaus.com/tuners/avantgarde/index.htm

Comment

Noniin, thänks. Elikkäs mulla on nyt sitten ihan tuuninki auto :-)

Comment

Muista päivittää profiilin kulkine "A6 AVANT c4 2.6 -94 AvantGarde" :D

Comment

Ja sitten jos joskus myyt sitä esim. nettiautossa, niin muistat mainita kyseessä olevan harvinainen AvantGarde-erikoismalli. Ja mukaan lähikuvat AvantGarde-merkinnöistä todisteeksi.

Comment

Haha! Voisit vielä kuvan napsaista, niin päästäis ihmettelemään tuota erikoismallia.

Comment

Juu oikeastaan avantgarde exide special model, kun vaihdoin just akunkin.

Comment

Working...
                      X