Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sisävalo ei syty s6 c5 avant -00

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Sisävalo ei syty s6 c5 avant -00

Paljon oli aiheeseen liittyvää kirjoittelua, mutta yhteen asiaan en saanut vastausta.

Sisä valo ei syty muuta kuin apparin ovesta ja konttin syttyy kun luukun avaa. Eli vetää ovet lukkoon jos ei käytä noista jompaa kumpaa auki keskuslukituksen avaamisen jälkeen.
    Lisäksi edellinen omistaja kertoi auton joskus avanneen perinteisesti ikkunat itsekseen, siis ainakin kerran.
    Onko nyt niin, että mulla on kolmesta ovesta ne mikro kytkimet paskana vai kulkeeko tieto kuskin oven kautta ja vika olisi siellä? Koodien lukuun pääsen tiistaina.

Sitten vielä sivu peileistä. Eli mallia sähköllä ja lämpiää ja tummenee itestään. Peilit lämpenevät oli säätönuppi asennossa missä tahansa. Oli takalasin lämmitin päällä tai ei.
    Siis nythän on pakkasta eli onko noin automaattinen vai vika? Kuskin puolen peili ei puolestaan halua tummentua....taitaa olla ihanan kallista.

Mitään yhteistä tekijää noille en äkkiseltään keksinyt kun kytkykaaviota vilkaisin. Mutta kurkkaappa ohjausboxia jonne ovilta tulevat johdotukset päätyvät ettei olis vaikka jotain vesivahinkoa liittimissä, löytyy ilmeisesti jostain kuskin penkin alta.
    Sitten tietysti vika voi olla noissa kaikissa kytkimissäkin tai oven saranoiden luona läpivienneissä kuten ainakin A4:ssa usein vikaa on tuolla.

Äkkiseltään myös katsottuna peilien lämmitysvastus näyttäisi olevan itsesäätyvä (nuoli vastuksen merkin päällä) eli mitään kytkimiä ei näy vaan sähköt suoraan X-releeltä sulakkeen kautta.

Comment

Otsikkoon sopiva ongelma löytyy myös täältä.

Takamatkustajien yläpuolella olevat polttimot eivät syty. Eli nämä valot jotka ovet avaessa kuuluisi syttyä, eivät syty, ei edes O/I (on/off) kytkimestä. Olen kokeillut myös varmasti ehjillä polttimoilla, ei muutosta.

Olisko tähän apuja?

Comment

Itse itselleni vastaten: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ight=sisävalo Tuolla lisää aiheesta.

Comment

Ota se valopaneeli irti ja tarkista liitokset.

Comment

Working...
          X