Moro.
Mulla tuossa A4 -95 Quatrossa ei oo penkin lämppäreitä ja olen etsinyt lämpöpenkkejä.
Mustalla nahalla olevia ei tunnu juurikaan A4:seen olevan tarjolla.
Erilaisia kangas penkkejä kyllä löytyy.
--
A6:seen mustaa nahka jakkaaraa, lämmityksellä olisi tarjolla.
En ole varma sopiiko A6:sen penkit, A4:seen.
Jostakin olisi sellainen mielikuva, että olisivat hyvin pitkälti samoilla kiinnitys kiskoilla, jotta homma olisi helppo bolt-on juttu.
Kyseessä on täysin mekaaniset säädöt, ei sähkö herkkuja.
--
ONKO KENELLÄKÄÄN kokemuksia, onko A4/A6 penkin kiinnitykset identtiset, samanlaiset kiskot, samalla leveydellä, jne..
Niin ja mites vuosimalli erot??
(ilmeisesti tuo -95 A4 on B5???)
Mistä alkaen, mihin päättyy. Ja onko uudemmissa mihin vuosimalliin asti yhteen sopivia penkit?
--
Sitten vielä toinen aihetta sivuten, tuo penkin lämmitys.
Nythän kojetauluun täytyy hommata myös penkin lämmmittimelle kytkin/lämmönsäätö.
Onkohan auton omassa johtosarjassa valmiina lämmityksellekin johdotukset (kun alkujaan lämmitystä ei ole), vai onko johdotukset tehtävä kokonaan itse.
--
Nää on näitä sarjassamme tyhmiä kysymyksiä, kun ei ole Audista isommin kokemusta. Jostainhan se tieto täytyy kaivellla esiin, niin sitten itsekkin tietää.
=)
Mulla tuossa A4 -95 Quatrossa ei oo penkin lämppäreitä ja olen etsinyt lämpöpenkkejä.
Mustalla nahalla olevia ei tunnu juurikaan A4:seen olevan tarjolla.
Erilaisia kangas penkkejä kyllä löytyy.
--
A6:seen mustaa nahka jakkaaraa, lämmityksellä olisi tarjolla.
En ole varma sopiiko A6:sen penkit, A4:seen.
Jostakin olisi sellainen mielikuva, että olisivat hyvin pitkälti samoilla kiinnitys kiskoilla, jotta homma olisi helppo bolt-on juttu.
Kyseessä on täysin mekaaniset säädöt, ei sähkö herkkuja.
--
ONKO KENELLÄKÄÄN kokemuksia, onko A4/A6 penkin kiinnitykset identtiset, samanlaiset kiskot, samalla leveydellä, jne..
Niin ja mites vuosimalli erot??
(ilmeisesti tuo -95 A4 on B5???)
Mistä alkaen, mihin päättyy. Ja onko uudemmissa mihin vuosimalliin asti yhteen sopivia penkit?
--
Sitten vielä toinen aihetta sivuten, tuo penkin lämmitys.
Nythän kojetauluun täytyy hommata myös penkin lämmmittimelle kytkin/lämmönsäätö.
Onkohan auton omassa johtosarjassa valmiina lämmityksellekin johdotukset (kun alkujaan lämmitystä ei ole), vai onko johdotukset tehtävä kokonaan itse.
--
Nää on näitä sarjassamme tyhmiä kysymyksiä, kun ei ole Audista isommin kokemusta. Jostainhan se tieto täytyy kaivellla esiin, niin sitten itsekkin tietää.
=)