Eli tänään aamulla tuli huomattua että kun painan jarrua niin eteen syttyy repsikanpuoleinen parkkivalo. Päästää jarrun irti nii jarruvalot jää palaan mutta parkki sammuu.. Autossa ei tarvitse siis olla edes avaimia virtalukossa.
Itselleni tuli mieleen tietysti heti maavika ja löyty n75 johtokin hiukan väärästä paikasta. Korjaamolla ovat lytänneet sen ilmanputsarin väliin ja johto näyttää juurikin siltä että se olisi poikki.
No se tietenkin korjataan ja mitataan kuhan tästä kerkeen nousemaan mutta voiko tuo edes vaikuttaa valoihin? Tietysti sielläkin maa kulkee.
Ihan häkeltynyt olen kun audin kanssa ei oo ennen tarttenut sähkön kanssa leikkiä mutta tämänkin vian takana on varmasti ihminen ja huolimattomuus.
Tuli mieleen vielä ettei se voi olla joku jarrupolkimen asentoanturi yms joka olis paskana? tai sulake?
No mutta jokatapauksessa nyt niitä mittailemaan laittakaa ihmeessä ehdotuksia jos tuntuu jotain järkevää löytyvän mielensopukoista.
Ajotietokone antaa jarrua painaessa jonkun tämän tyylisen "bremens licht" joka omasta mielestäni muistuttaa hirveesti jarruvaloa näin suomeksi.
Itselleni tuli mieleen tietysti heti maavika ja löyty n75 johtokin hiukan väärästä paikasta. Korjaamolla ovat lytänneet sen ilmanputsarin väliin ja johto näyttää juurikin siltä että se olisi poikki.
No se tietenkin korjataan ja mitataan kuhan tästä kerkeen nousemaan mutta voiko tuo edes vaikuttaa valoihin? Tietysti sielläkin maa kulkee.
Ihan häkeltynyt olen kun audin kanssa ei oo ennen tarttenut sähkön kanssa leikkiä mutta tämänkin vian takana on varmasti ihminen ja huolimattomuus.
Tuli mieleen vielä ettei se voi olla joku jarrupolkimen asentoanturi yms joka olis paskana? tai sulake?
No mutta jokatapauksessa nyt niitä mittailemaan laittakaa ihmeessä ehdotuksia jos tuntuu jotain järkevää löytyvän mielensopukoista.
Ajotietokone antaa jarrua painaessa jonkun tämän tyylisen "bremens licht" joka omasta mielestäni muistuttaa hirveesti jarruvaloa näin suomeksi.
Comment