Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT-99 kierroslukumittari ei toimi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• TT-99 kierroslukumittari ei toimi

Terve olen uusi audi tt omistaja.Olen lukenut mittariston ongelmista mutta kysyisin että onko mitään muuta vikamahdollisuutta kuin mittaristo kun kiekkamittari ei toimi ollenkaan vaan näyttää nollaa.Olen irroittanut sulakkeen eikä ollut apua olisiko vielä jotain muuta.

Luultavasti mittaristo. Mulla on siihen lääke, jos vika on mittaristossa. Sieltä katkeaa viisarimoottorin puol milliä paksu muovinen rattaan akseli.

Comment

Nopeusmittari takkuaa myös saa kyllä nollattua ottamalla sulakkeen 11 pois mutta toimii vain hetken.Ilmeisesti koko mittaristo vaihtoon...?

Comment

Viisarimoottoreiden vaihdolla selviää luultavasti, on melkein 10 kertaa halvempaa kuin mitariston vaihto.

Comment

Voistko kenties korjata tuon mittariston?

Comment

kyllä luultavimmin, sähköpostilla voi kysellä lisätietoja.

Comment

samaa aihetta sivuten,omassa audissani myös kiekkamittari välillä pelaa ja välillä ei,pieni napautus kojelautaan usein saa heräämään mutta ei aina...oisko korjaus vinkkejä?

Comment

Tuon ikäluokan (jos tarkoitat profiilin autoa, -94) mittaristoissa on murtuneita juotoksia. yleensä kovilla läpikäynti auttaa.

Comment

juu profiilin auto,niin vähän arvelinkin mutta itse en arvaa alkaa kolvailee,ei pelaa sen jälkeen tämänkään vertaa....oiskohan täällä hyvää kolvimiestä ?

Comment

Working...
                  X