Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 S-line varusteet ym.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A8 S-line varusteet ym.

Myynti-ilmotuksissa näkee usein merkinnän S-line. Mitähän se on pitänyt sisällään? Mitäs muita varustepaketteja on ollut saatavilla?

Vuosimalli vois olla aika oleellinen tässä?

Comment

no vaikka -98 ja -04

Comment

Mahtoikohan ennen vuosituhannen vaihdetta olla edes koko s-line käsitettä?

Comment

Olisko S-line tarkoittanut kolmipuolaista rattia ja sporttisempia penkkejä, iso navi ja kromipintaiset vanteet(5-puola).

Comment

Mahtoikohan ennen vuosituhannen vaihdetta olla edes koko s-line käsitettä?
            Ei mun mielestä ollut, mutta myynti-ilmoituksissa näkee usein myyjän itsensä keksimiä S-line -nimityksiä jos autossa on lisävarusteiset urheiluratti tai penkit. Kukapa noista varusteistakaan enää tarkalleen tietää.

Comment

Onko D3 kasiinkin tehtaalta saanut S-line paketin? (siis -03 alkaen)
              Eipä ole tullut vastaan...

Comment

Sport pakettina se ennen s-lineä kai on mennyt pelkästään.
                Tarkalleen en tiedä mitä se esim A8:ssa on tarkoittanut, mutta sport alusta, sport penkit ja sport ratti ilmeisesti.

Comment

Onko edes ollut mitään Sport pakettia?Vai onko pitänyt ruksata kaikki erikseen.Paitsi tietysti S8:ssa.

Comment

D3 faceliftissä ainakin on ollut Sport-paketti.

Comment

Mulla on juurikin toi sport-jousitus &- ratti, mutta sitten on kuitenkin comfortsitze mit tuuletus. Luulen, että erikseen ruksittuja.

Comment

Mullakin on D2:ssa Sport alusta.Muuta Sporttia ei sitten olekkaan.

Comment

Working...
                        X