Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ajonestosirun siirto stilettiavaimesta toiseen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Ajonestosirun siirto stilettiavaimesta toiseen

Avain on niin kulahtanut ettei sitä kehtaa enää edes kavereille näyttää :)

Alempaan osaan saa kyllä uudet kuoret ja keskuslukon romppeet siirrettyä, eikä niistä mitään. Mutta siinä stilettipäässähän on sisällä ajonestosiru, joka tulee myös uudessa osassa ja tietenkin koodaamattomana. Voiko tuosta vanhasta avaimesta siis siirtää sen sirun uuteen ilman että joutuu koodailemaan?

Kyse siis tästä palikasta.

Voi siirtää, kunhan tekee sen varovasti, ettei riko sirua. Lämmittämällä kuulemma saa liiman irtoamaan paremmin.

Comment

Vanhasta voi tosiaan siirtää uuteen, eikä tarvitse koodailla (sillä auto ei tunnista eroa). Jos siis ehjänä saat siirrettyä. Itse siirsin aikanaan b5 sirun tavallisesta avaimesta stilettiin.. Hyvin toimi.

Comment

Selvä homma, itsekkin tossa kelasin että voishan sen tuosta vara-avaimestakin vaihtaa. (Eli itseni tuntien onnistunen hajottamaan molemmat sirut ja sitten maksetaankin taas maltaita :D)

Comment

Itse jyrsin vanhan avaimen kapselin ympäriltä pois... ja V A R O V A S T I ; ) On aika haperaa tavaraa...

Comment

Käy teettää kopio siitä sirusta.

Comment

Itse vaihdoin A4 B6:n avaimen B7:n avaimeen. Onnistuin rikkomaan sirun joka piti siirtää uuteen avaimeen, se hajoaa todella herkästi. Tilasin ebaysta uuden sirun, maksoi 4e. Turun VV-Auton pikahuolto otti 40e sirun uudelleen koodauksesta ja avaimen sopeutuksesta.

Comment

Working...
              X