Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi a6 4f vakionopeudensäädin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• audi a6 4f vakionopeudensäädin

tuli sellainen asia mieleen että onko tossa vakkarissa joku muisti asetus kahdelle eri nopeudelle? siis kun laittaa vakkarin päälle ja painaa vaikka jarrua niin vetäisemällä vipua saa edellisen nopeuden käyttöön mutta oliko se niin että siihen sai jotenkin kaksi eri nopeutta jotai voi sitten vaihdella esim 80 ja 100??

vai muistanko väärin. vähän hankala selittää :D

Vähän aihetta sivuava kysymys:

Vakkarin kunlaittaa vaikka lukemaan 80km/h ja joissain alamäissä nopeus meinaa karata, niin auto painaa itse jarrua. Saako tuota ominaisuutta kytkettyä pois? Samoin tekee nopeutta vakkarista pienennettäessä...

Comment

Vakkari ei muista kuin edellisen säädetyn nopeuden, muisteja ei valitettavasti ole.
      Ainakaan perusmallin säätimessä. Sitä en tiedä, saako rahalla lisää muistia vekottimeen.

Ohjekirjan ja oman kokemuksen mukaan ei vakkari kajoa jarruun. Ainoa millä yrittää toppuuttaa menoa, on moottorijarrutus.

Oma kulkine A6 2.7 TDI quattro -07

Comment

Jarruttaa alamäessä ja jarruvalotkin syttyy ihan itsekseen, vaunua vetäessä korostuu jarrutus jonka takia työnnän vakkarin monesti pois päältä alamäessä ja nopeutta pudotettaessa.

Comment

Saisokohan tuota jarruttelua ohjelmoitua pois VAG-COMilla?

Comment

Onkohan tuo jarruttelu-toiminto vain automaattiaski-tapauksissa?

Comment

Mulla on automaatti tuo kulkine. Ei käytä jarruja ja ohjekirjakin varoittaa jyrkistä alamäistä, ettei moottorijarrutus välttämättä riitä pitämään auton nopeutta haluttuna.

Tosin mulla on vain tuo "karvalakki mallin" säädin.
              Etäisyyttä edellä ajavaan tarkkaileva malli jarruttaa itse, jos edellä ajava äkkinäisesti moisen toimenpiteen suorittaa (tämäkin ohjekirjan mukaan).

Comment

Mulla on automaatti, mutta edellä ei ollu liikennettä, joten siitä ei voi olla kyse.

Jossain on se kilpi, mistä näkee tehdasvarusteiden koodit. Missähän se kilpi on ja missä olisi tulkki niille koodeille.

Comment

Kilpi, tai paremminkin paperilappu löytyy huoltokirjan ekalta sivulta ja samanlainen lappu on liimattuna vararengas kuopan reunaan.

Linkkiä siihen kooderi sivustoon mulla ei oo puhelimessa. Jollei joku kerkeä semmoista tänne laittaa, niin pistän sen huomenna kun työkoneelle pääsen.

Comment

Manuaalikin jarruttaa riittävän jyrkässä alamäessä ihan jarruilla.

Comment

Molemmissa sama toiminto automaatti/manuaali, molemmista kokemusta.

Comment

Working...
                      X