Siis 1990 typ89 Coupe 2,3 20v automaatti laatikolla.
Motarille rampissa kiihdyttäessä kone nappasi hiukan kierroksia ja vaikeni sitten tyystin.
Korjaamolla paljastui, että ainakin virranjakajan muoviset(!!!) rattaat olivat hajonneet aivan palasiksi ja koko jakaja meni siis vaihtoon, myös puola oli pimeänä ja ilmeisesti samassa yhteydessä oleva moottorinohjausyksikkö.
Nyt nuo osat on vaihdettu, mutta edelleen ei tule kipinää tulpasta, virrat kyllä tulee puolasta ulos. Olisko kenelläkään kokemusta tällaisesta ja vinkkiä antaa? Onko todennäköistä, että koneesta on vielä jotain muutakin rikki?
Motarille rampissa kiihdyttäessä kone nappasi hiukan kierroksia ja vaikeni sitten tyystin.
Korjaamolla paljastui, että ainakin virranjakajan muoviset(!!!) rattaat olivat hajonneet aivan palasiksi ja koko jakaja meni siis vaihtoon, myös puola oli pimeänä ja ilmeisesti samassa yhteydessä oleva moottorinohjausyksikkö.
Nyt nuo osat on vaihdettu, mutta edelleen ei tule kipinää tulpasta, virrat kyllä tulee puolasta ulos. Olisko kenelläkään kokemusta tällaisesta ja vinkkiä antaa? Onko todennäköistä, että koneesta on vielä jotain muutakin rikki?
Comment