Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Avant, keskulukitus ei toimi!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi A6 Avant, keskulukitus ei toimi!

Minulla on vm 2002 (rek. 2001) A6 Avant 2.7. Noin viikko sitten pestyäni ja kuivattuani auton niin tartuin pelkääjän ovenkahvaan avatakseni oven. Unohdin että auto oli lukittuna, kun sitten avasin keskuslukolla ovet niiin pelkääjän lukko ei enää auennut. Tämän jälkeen lukko ei ole auennut! Espoon Audi center ilmoitti että ainoa tapa heillä on murtautua sisään oveen ja siinä voi verhoilut rikkoontua jne. Mielestäni pitäisi olla jokin muu keino!? Eikö nykyään auton elektroniikan avulla pysty tekemään muuta!?? En haluaisi rikkoa hienoa autoa......

Ovipahvia ei ainakaan saa ehjänä pois jos ovi on kiinni, kaksi ruuvia joihin ei pääse käsiksi.
    Vaikeaa jos se lukkoa avaava moottori ei toimi, taitaa olla rakennettu niin että olisi mahdollisimman vaikeaa murtautua. Mulla oli just ovi purettuna palasiksi kun korjasin sähköikkunan kuskin puolella joten muistan aika hyvin miltä se näyttää sisältä enkä valitettavasti keksi hyvää tapaa.

Comment

Kiitos tiedosta, minulla oli samanlainen aavistus että rikki menee. En usko että moottori olisi rikki koska lukitusnappi liikkuu hieman kun keskuslukitus avaa/sulkee. Joku kirjoitti että kosteus voisi olla syynä mutta en usko tässä tapauksessa?

Comment

Working...
      X