Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä webastoon varaosia?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Mistä webastoon varaosia?

Liekkivahti vissiin lopulta tuli tiensä päähän kun ei lähtenyt enää kesän käyttämättömyden jälkeen polttamaan. Viime talvena jo oireili mutta nyt ei puolen tunnin yrittämiselläkään lähtenyt pelaamaan.

Onko näille tässä maassa toimittajaa? Varaosanumerokin löytyy (85204A)

Mitäs muuta huoltoa tuolle pystyy tekemään purkamatta enempää? Palopesän puhdistuksesta olen kuullut mutta siihen ei oma osaaminen tällä hetkellä riitä.

http://www.kaha.fi/retailer.php?id=44 Täältä näet jälleenmyyjät, ja he myyvät myös varaosia.

Comment

Onnistun tod.näk. hommamaan sulle liekkivahdin tuohon jos et muualta löydä. Hintaa en just tähän hätään osaa kertoa mutta iltaan mennessä olen viisaampi.

Comment

Nuukanaköyhänä tsi-miehenä purin sit liekkivahdin ja hehkun weban kyljestä pois ja putsailin kaikilla mahdollisilla myrkyillä mitä työmaalta löytyi. Painoin varoiksi hehkunkin +12V virralla mansikaksi vähäksi aikaa, en tiedä miten paljon tai millä jännitteellä oikeasti kuuluu hehkua mutta nyt ainakin hehkutti :)

Siitä kun vein takas autoon ja kasailin paikoilleen niin ensi yrittämällä lähti heti pöhisemään, kyllä taas kelpaa.

On muuten melko ruokoton tuo varaosaliikkeen 90€ sille liekintunnistimelle. Yksi liitin ekassa päässä, 10cm johtoa ja 40mm pätkä 3mm terästappia toisessa päässä. Materiaali- ja valmistuskulut ei voi olla montaa euroa.

Comment

Koitin omaaki viime talvena purkaa tehottomuuden takia mutta en viittiny kovin pitkälle jatkaa ku oli aiva tarpeeksi vaikiasti kasas. Käyntiin lähtee kyllä aina mutta ei vain teho tunnu piisaavan. Sitä en ymmärrä. 5kW on teho mutta ei todellakaan tunnu siltä. Nokee tuskin on ku bensalla pelaa.

Comment

Saman huomannut kanssa että ei ainakaan avantin sisätilat tahdo kovilla pakkasilla lämmetä kovin äkkiä. Parikymmentä minuuttia lämmittää moottorin mutta takapään lasit ovat vielä jäässä. Webasto ja letkut ovat kuitenkin kättä polttavan kuumat joten tuskin vika siellä on, epäilen enemmän isoja lasipintoja ja sisätilaa. Onhan tuossa farkussa kuutiotolkulla ilmaa lämmitettäväksi.

Comment

Itellä sedani mut silti ei lämpee. Tänä aamuna oli 25 minuuttia päällä ja juuri ja juuri lämpömittari nousi pohjasta ku pani virrat päälle. Isän pasuunas olis jo aikapäiviä sit tuos ajas nostanu lämmöt "tappiin" vaikka on saman tehonen eberi.

Comment

No joo, ei minulla nouse kylmänä päivänä lainkaan mittari vaikka olis tunnin ollut pöhötin päällä.

Comment

Tuolta itse tilasin eeberiin tiivistesarjan, näyttää oleva webastonkin osia
                  http://www.burchardundheinz.de

Comment

Working...
                  X