elikkä autoani on vaivannu jo pidemmän aikaa kyseinen vaiva. abssät toimivat ihan normaalisti ja valo sammuu käynistettäessä mutta vilkahtaa kolmoselle ja vitoselle vaihdettaessa. Samaten perälukko napissa vilkahtaa tällöin valo. Perälukko on toiminut ihan normaalisti mutta luulen että edellinen omistaja on sitä jotenkin kopeloinut kun ei lähde pois päältä normaalisti 40 km/h tunti vauhdissa vaan pitää itse napista painamalla poistaa. Nyt perälukko ei mene enään päälle ollenkaan elikkäs mistäs kannattaa lähteä tuota vikaa etsimään kiitos jo etukäteen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
audi 100 c4 abs valo vilkahtaa vaihdetta vaihtaessa.
Collapse
X
-
olenkohan ainoa joka tämän ongelman kanssa on paininut??? elikkä kun irroitin tuon perälukon nappulan tuosta keski konsulista ja irroitin liittimet ja tutkisin noita johtoja niin ei niissä päällisin puolin näyttänyt vikaa olevan liittimissä taikka johdoissa. Sitten kun pistin liittimet takaisin kiinni lakkasi nappi toimimasta mihinkä nuo johdot menee missä on johdon toinen pää meneekö laatikon kylkeen vai mihin ?Ku luulen että se irtosi toisesta päästään ku joutui hiukan johdoista vetämään että sai liittimet irti.
-
Lukko on perässä ja itse lukko toimii alipaineella. Sähköllä ohjataan siis alipainekytkintä. Perän kyljestä vivustoa liikuttelemaan ja itse alipainekytkin taisi olla takapenkin alla, kai.
edit: Itseasiassa tuolta apua soveltaen: http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=57956Viimeksi muokannut jasso; 29.9.2010, 18:34.
Comment
-
elikkä mulla on toi perän ohjain boksi siis tuolla takapenkin alla??? niin on tossa mun toisessa kulkineessakin mutta siinä on kipattava penkki koska siellä on myös akku mutta onko se myös tossa c4 ssä missä on akku edessä eikä penkit kaadu? ilmeisesti siitä boksista johdot irronnu ku toimi vielä ennen napin irrottamista mutta toi abs valon vilkkuminen ihmetyttää mistä vois johtua? siis kolmoselle ja vitoselle ku vaihtaa niin valo taulus vilkahtaa ja pimeällä huomasin että ajovalotkin himmenee hetkellisesti.
Comment
-
Siellä takapenkin alla se majailee, vaikka akku olisikin edessä.
Tulipa tuosta ajovalojen himmenemisestä ja muista oireista mieleen, että ei kai vaan voimapaketin maadoitusjohto olisi viimeisimmillään? Kone+laatikko paketti kun heilahtaa noissa vaihdoissa, niin saattaisi hetkellisesti vastus johdossa kasvaa.
Comment
Comment