Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT 8N varashälytin sekoilee

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• TT 8N varashälytin sekoilee

Tulipa taas vaihteeks uusia ongelmia TT:n kanssa, eli varashälytin huutaa omia aikojaan. Tällä viikolla lähes poikkeuksetta joka ajon jälkeen kun laittaa ovet lukkoon, menee pari minuuttia niin hälytin alkaa huutaa. avaimesta lukot auki ja taas kiinni, sen jälkeen ei toistu. Ja taisi se yksi yö herättää naapuristonki.

Kellään ideaa missä vois olla vika? Onko tyypillinen vika TT:lle, reistaakohan joku lukko?

eikös tuo kerro vikakoodilla minkä takia hälyyttää ?

Comment

Pitääpä tarkistaa kun kerkeää illalla kotiin. Soi taas viimeyönä ja tänä aamuna ja nyt siis autolla ei ole ajettu...

TT-forumilta lueskelin, mutta siellä hälytinongelmat tuntuivat liittyvän kuolleeseen akkuun, tällöin hälytin soi vaimeana eikävlot vilku. Mulla juurikin toisinpäin. Onko kellään ollut vastaavia ongelmia omissa TT:ssä?

Comment

Tuttu juttu.
        Mulla oli samanlaista vikaa toissakesänä Italian suunnalla. Melko usein kun auton oli ajanut kuumaksi kuumassa ilmanalassa (> +35), niin alkoi parkkiin ajon jälkeen parkumaan. Suomessa ei ole vika ilmennyt ja koskaan en vikaa paikallistanut, mutta arvaisin tuohon kuumuuteen liittyen että konepellin sensori / kytkin.
        Mulla ei akusta johtuvaa, koska uusi akku.

Comment

Vika selvisi, eli radion maadoitusjohto koodien mukaan aiheuttanut jutskia. Vaihdoin nimittäin radion joku aika sitten, kumma vaan että nyt vasta alkanut sekoilemaan. Noh pitääpä tutkia asiaa...

E: Joo syypää oli siis tuo maajohdohto, joka oli huonosti kiinni. Tosin on tossa kuskin puolen lukossakin jotain vikaa, 01559 koodia pukkaa.
          Viimeksi muokannut Ghousti; 19.9.2010, 18:33.

Comment

Working...
          X