Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vettä jalkotilaan heti huollon jälkeen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Vettä jalkotilaan heti huollon jälkeen

Eli autoni oli ihan perushuollossa Turun audicentterissä, jossa kylläkin huomattiin pari ylimääräistä vikaa, jonka takia auto oli siellä huoltoliikkeessä yhteensä 3.5 päivää. Hakiessani autoni, huoltomies sanoi että pelkääjänpuolen jalkotila oli "hieman" kostea. En silloin heti älynnyt sitä edes katsoa vaan ajelin kotiin vesisateessa ja vasta kotipihallani muistin kurkata sinne jalkotilaan ja siellähän oli vettä aivan helvetisti. Oikein kunnon lammikko! Ja koskaan aiemmin ei siellä kosteutta ole ollut ennen huoltoa, koska imuroin autoni vähintään 2 viikon välein mattojenkin alta joten olisin sellaisen kyllä huomannut. Olen satavarma että siellä huollossa on mokattu jotakin, koska huoltoonhan kuuluu vesikaukalon ja vedenpoistoventtiilien tarkastus/puhdistus. Tietenkin soitin liikkeeseen ja vien heti tänään auton sinne takaisin. Eilen en enää kerennyt kun menin iltavuoroon. Saas nähä yrittävätkö pistää mut maksumieheks vai myöntävätkö virheensä kunnialla. Mielestäni heidän pitäisi ottaa autoni sinne viikonlopuksi korjattavaksi/kuivattavaksi ja antaa mulle jokin tilalle. Vitutus on valtava, mutta toivotaan nyt että kunnialla tästä selvitään.

Eli nyt on myönnettävä että haukuin väärää puuta. Se onkin tuulilasi josta se vesi tulee sisälle. Kerkesivät audicentterissä sitä sen verran tutkia. No mulla oli jo puoli tuntia vuokra-autokin alla audicentterin piikkiin kun kävin selvittämässä asiaa autopilotissa, josta auton vuosi sitten ostin. He olivat vaihdattaneet tuulilasin alihankkijallaan ja sainkin autoni jo haettua audiliikkeestä ja vein sen sinne alihankkijaliikkeeseen. Ottavat siellä sisämaton irti ja kuivaavat viikonlopun yli ja maanantaina vaihtavat uuden tuulilasin. Eli ihan hyvinhän homma sit loppujenlopuksi meni. Meinas vaan jo hermo mennä. Eikä audicentterissäkään veloitettu mitään tutkinnasta ja autovuokrasta. Eli asiallista oli palvelu

Comment

Working...
    X