Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C4 2.8 30V Q, naksahtelee mittaristosta...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 C4 2.8 30V Q, naksahtelee mittaristosta...

Juu tuli taas yks mielenkiintoinen vika autoon A6 C4 2.8 30V Q noin viikko sitten. Eli alkoi yks päivä kuulumaan pientä naksahtelua mittaristosta, aivan kuin joku rele siellä naksuisi samalla kun kuuluu naksahdus niin tuntee selvästi että auto ikään kuin jarruttaisi hieman moottorilla ja sitten taas kiihdyttää. Ei ole kyse nykimisestä. Naksuilu/hidastus/kiihdytys tulee nopeudesta riippumatta, mutta sen olen huomannut että kovilla kierroksilla ajettaessa sitä ei ilmene lainkaan. Ja autossa on manuaali aski.

Lue vikakoodit. Mittaristossa on jotain diagnostiikkaväylään liittyvää, joka naksahtelee, kun ottaa VAG-COMilla yhteyttä. Se toimii ainakin CAN-gatevayna.
    Mikä vuosimalli?

Comment

naksunta..

Itse oon huomannut omassa A6 2.0 samanlaista naksuntaa mittariston/kojelaudan alta. Mulla se ärty jopa melkoiseksi rutinaksi. Huomasin jossain vaiheessa kun auto oli paikallaan että aina kun mittariston takana naksahti, lähti syylärin tuuletin päälle. Ja toisesta naksauksesta sammui. Ja sitten kun se rutina oli semmoista konepistoolin tahtia niin voit kuvitella mitenkä se vatkasi sitä puhallinta.. Nyt rutina on loppunut parin kuukauden jakson jälkeen ja puhallin on koko ajan päällä lämpötilaan katsomatta. Oliskohan termostaatti mennyt?

EDIT: Ja se tuntui mulla myös hetkellisenä lievänä "hidastumisena" ajaessa. Paikallaan ollessa huomas että valot himmeni aina kun rele rutisi.

Comment

Working...
      X