Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kaapeli urS6:n etuvetarin lähellä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kaapeli urS6:n etuvetarin lähellä

    Elikkäs tuossa kun on jousia vaihdeltu, osui silmään kuskinpuolelta etuvetarin poikkihankaama 3 johtoinen kaapeli.
    Ohessa kuvat, jos joku sattuisi tietämään mistä ko. kaapeli kenties on? Jarrupalojen ja absien johdot on paikallaan ja ehjät.

    Kuvat:
    http://www.kotinet.com/henkka/Johto1.jpg
    http://www.kotinet.com/henkka/Johto2.jpg

    #2
    Vikakoodit kertoisi varmaan, että Bank2 lambada ei toimi...

    Comment


    • #3
      Eli lambdan johtoko tuo sit on? Pitääpä kattella tarkemmin.
      Tietäisi edes miten tuosta vikakoodit katsotaan.

      Comment


        #4
        VCDS:llä, tunnetummin vagcomilla. Merkki huoltokin yksi vaihtoehto, mutta uskoisin että löytyy joku foorumilainen joka pystyy myös ne katsomaan.

        Comment


          #5
          Lambdan johdolta tuo tosiaan kuvasta vaikuttaa, johtojen värit ainakin täsmäisi erittäin hyvin, ja tuossa kun on kummallakin puolella lambda.

          Comment


          • #6
            No kyllä siellä aika tuoreen näköinen lambda-anturi on paikallaan tuon johdon lähellä on, eikä tuo tuolta yllä mihinkään,
            että vissiin mennyt poikki ja laitettu uusi. Ja onko 4.2 AEC-koneisessa kaks lambdaa? ETKA ei antanu määräksi ku 1.

            Comment


              #7
              Eipä siellä tosiaan näytä olevan kuin yksi lambada, my bad. Lambdan sijainnista katsoen väitän silti nirhautuneeksi lambdan johdoksi jota ei sitten ilmeisesti ole viitsitty purkaa pois.

              Comment


              • #8
                Kyllä tuossa tosiaan samat värin on kuin uudessakin anturissa, eli kyllä se se on. Onpahan hyvä tietää ettei se mikään kriittinen johto ole, kun uusi on jo paikallaan :)

                Comment


                  #9
                  Herää kysymys miksi katkennut johto on tiputettu tuonne, eikä noukittu roskikseen.
                  Johdon toisestä päästä varmaan löytynee sitten liitin tai itse anturi.

                  Comment


                    #10
                    Eiköhän se ole vain niillä tehtaan iki-ihanilla 20v jälkeen kertakäyttöisillä muoviklipsellä sidottu koriin, eikä tuolla kasin kyljessä kovin paljoa tilaa taida olla tehdä "kirurgiaa", olisihan sen toki voinut hiukan pidempää poikkaista, että ei näkyisi pyöräkotelossa ;)

                    Comment

                    Working...
                    X