Joo elikkä tällaisen ongelman puitteissa kirjoittelen, aikaisempaa aihetta en jostakin syystä haullakaan löytänyt koskien vaijerikaasullisten vakionopeudensäädin ongelmia. Ongelmahan on sellainen että vakkari on nyt täysin mykkä, antoi alkuunsa pieniä viitteitä häiriöstä jo aikaisemmin kuukausia takaperin niin että välillä nappia painamalla se ei lähtenyt päälle kun vasta muutaman painalluksen jälkeen, tämän jälkeen yhtäkkiä pelasi moitteetta aina välillä ja sitten eräänä päivänä meni täysin pimeäksi, kaikkia viiksen nappeja tuli räplättyä tuloksetta.
Tämän jälkeen suihkin viiksen nappuloihin sekä ohjainboksiin kontaktisprayta jolla lähti pelaamaan mutta vain hetkeksi jonka jälkeen tuli tehtyä sama homma uudestaan hetken päästä mutta tällä kertaa vain viikseen, vakkari toimi taas tämän jälkeen välillä eli sai nappuloita painella ja räplätä hetken ennenkuin lähti päälle, muutaman kerran auto myös tipautti kesken tasaisen tien vakkarin pois päältä ja hetken sai nappuloita taas painella ennen kuin lähti takaisin päälle. Nyt tilanne on se että muutama viikko sitten vakkari pimeni sitten taas eikä tälla kertaa kontaktisprayt, nappuloiden painamiset ym toimi enään tällaisena tekohengityksenä.
Kysymys kuuluukin että mistä tätä vikaa alkaisi nyt selvittämään ensimmäisenä, antaako oireet merkkiä viiksen kuluneiden nappuloiden piikkiin, joihinkin antureihin vai itse ohjainboksiin? Muillakin on varmasti aiempaa kokemusta näiden parista joten nyt vain kaikki vinkit ja faktat tiskiin, tulee nykyään ajettua paljon matkaa koulun takia joten tuo vakkarin toimimattomuus aiheuttaa pientä närää itselle.
Tämän jälkeen suihkin viiksen nappuloihin sekä ohjainboksiin kontaktisprayta jolla lähti pelaamaan mutta vain hetkeksi jonka jälkeen tuli tehtyä sama homma uudestaan hetken päästä mutta tällä kertaa vain viikseen, vakkari toimi taas tämän jälkeen välillä eli sai nappuloita painella ja räplätä hetken ennenkuin lähti päälle, muutaman kerran auto myös tipautti kesken tasaisen tien vakkarin pois päältä ja hetken sai nappuloita taas painella ennen kuin lähti takaisin päälle. Nyt tilanne on se että muutama viikko sitten vakkari pimeni sitten taas eikä tälla kertaa kontaktisprayt, nappuloiden painamiset ym toimi enään tällaisena tekohengityksenä.
Kysymys kuuluukin että mistä tätä vikaa alkaisi nyt selvittämään ensimmäisenä, antaako oireet merkkiä viiksen kuluneiden nappuloiden piikkiin, joihinkin antureihin vai itse ohjainboksiin? Muillakin on varmasti aiempaa kokemusta näiden parista joten nyt vain kaikki vinkit ja faktat tiskiin, tulee nykyään ajettua paljon matkaa koulun takia joten tuo vakkarin toimimattomuus aiheuttaa pientä närää itselle.
Comment