Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4/B5 Mittaristot

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4/B5 Mittaristot

Terve kaikille!
    Autossani on sitä sun tätä tyypillistä mittaristo häikkää,jota olen koittanut tinailla kuosiin..ilman toivottua tulosta. Kysymys: jos löydän purkaamolta mittariston esim.VDO:n mallin,mahtaako toimia/sopia nyt paikallaan olevan marellin tilalle? ja miten jos mittaristo on esim. ns.häävimpää mallia(ajotiet,ölj.lämp,volt.mit). Onko kellään tietoa tai omakohtaisia kokemuksia? Kiitos jo etukäteen avusta ;)

No niin,nyt on mittari tiluussa..katsoo sit mikä pelaa ja mikä ei. Kunhan edes nopeus ;)
    Viimeksi muokannut Jarkkos; 24.8.2010, 18:13.

Omassa oli magneti marellin karvalakki mallinen mittaristo ja tilalle löin vdon:n ajotietokoneellisen ja lisämittareineen olevan ja toimi suoraan. Toki ajonesto pitää sopeuttaa sit merkkarilla.

Comment

Ahaa,no hyvä tietää.. Miten sit ku siinä häävimmässä näyttää olevan yksi liitin enemmän(harmaa)?

Comment

Martin, meinaakko että jos lykkään tuon oman mittariston tilalle ajotietokoneellisen mallin, niin saan ajotietokoneen pelaamaan viiksen ostamalla?

Comment

valtsu, näin se mulla meni. Nythä toi herjaa noista puuttuvista antureista; pissapoika, valopolttimot. Mua noi herjat ei niin haittaa, kun öljy ja akku tiedot halusin ja ne pelaa suoraan. Siihe harmaaseen liittimeen taitaa tulla just noit anturitietoja tms. aiheesta oli jossain kattavampi topikki foorumilla.

Comment

Käykö faceliftin mittaristo pre-faceliftiin?
            Oiskohan tuosta kytkentäkaaviota noista pissapojan ja polttimojen liittimistä? Jos laittas vaan hyppylangat/vastukset.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...m=220654976117

Paska vaan että ilmeisesti pixelivika mittaristossa. Osaskos täällä joku korjata tuon pikselivian? :D
            Viimeksi muokannut valtsu; 24.8.2010, 17:46.

Comment

Onhan tuosta ollut täällä juttua. Kysäsehän Akilta, eli nimimerkki "amalin".

Comment

Working...
              X