Niin, eli eilen alkoi jäähdytysnesteen valo vilkkumaan ja rupesi jostain pudottamaan vettä auton alle ja jalkatilaan. Onko jollain kokemusta tästä autosta em. vian tiimoilta, että joku tietty kohta aina pettäisi ? Onko nyt koko kennon vaihto edessä (muovi pää(t) pettäneet ?), vai vuotaako vain joku letku ? Katselin tuosta korjausoppaasta, että letkut ovat kiinni vain teräs kiristimellä, eli huomattavasti mukavempaa olisi, jos sillä selviäisi tästä. Onni onnettomuudessa, että en vielä talven jäljiltä jostain kumman syystä ole vaihtanut kangasmattoja takaisin kumimattojen sijaan, joten suurin osa vedestä tippui kumimatolle.
Enää ei vettä pudottanut, kun väänsin puhaltimen puhaltamaan vain kylmää ilmaa (vesi ei kierrä enää kennoon). Vettä valui siis molemmille puolille. Nyt kun puhallin on kylmällä, niin autolla voi kyllä ajaa (voi sillä toki ajaa vaikka tiputtaiskin kokoajan, koska ei se niin paljoa vuoda, mutta eihän siinä kiva fiilis ole). Lämmötkin pysyivät kokoajan kuten pitääkin.
Jos kenno pitää vaihtaa, niin ilmeisesti aikamoinen purkuoperaatio edessä ? Ainakin bemareiden kohdalla asia on näin. Paljonko nuo pajoilla tuosta yleensä veloittavat ?
Enää ei vettä pudottanut, kun väänsin puhaltimen puhaltamaan vain kylmää ilmaa (vesi ei kierrä enää kennoon). Vettä valui siis molemmille puolille. Nyt kun puhallin on kylmällä, niin autolla voi kyllä ajaa (voi sillä toki ajaa vaikka tiputtaiskin kokoajan, koska ei se niin paljoa vuoda, mutta eihän siinä kiva fiilis ole). Lämmötkin pysyivät kokoajan kuten pitääkin.
Jos kenno pitää vaihtaa, niin ilmeisesti aikamoinen purkuoperaatio edessä ? Ainakin bemareiden kohdalla asia on näin. Paljonko nuo pajoilla tuosta yleensä veloittavat ?
Comment