Investoin VDO Comfort Lockiin ja olen lueskellut noita useampaakin sen asennusta koskevia viestiketjuja, mutta pari asiaa rupesi askarruttamaan sen jälkeen kun olin ottanut pumpun esiin ja mittaillut piuhan nastoja yleismittarilla. Nastassa 11 ohmimäärä heilahtelee kun avainta kääntelee apukuskin lukossa, ja nastassa 5 kun avainta kääntää kuskin lukossa. Samassa lukossa avainta kääntämällä ei saa elämää siis kuin yhteen nastaan, eli ei tunnu löytyvän erillisiä avaa/sulje-nastoja. Nastoissa 3 ja 4 ei tapahdu mitään kuten joillain muilla tekee.
Onko siis tuo nastaan 11 tuleva piuha suoraan apukuskin lukolta, eli voin pätkäistä sen poikki ja laittaa VDO:n siihen väliin? Se sitten ikäänkuin simuloisi avaimen kääntämistä apukuskin lukossa. Mulla näyttää tulevan samanväriset piuhat samoihin nastoihin kuin Ketsulla.
Onko siis tuo nastaan 11 tuleva piuha suoraan apukuskin lukolta, eli voin pätkäistä sen poikki ja laittaa VDO:n siihen väliin? Se sitten ikäänkuin simuloisi avaimen kääntämistä apukuskin lukossa. Mulla näyttää tulevan samanväriset piuhat samoihin nastoihin kuin Ketsulla.
Comment