Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C5 1998 2-din soitinkehys

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A6 C5 1998 2-din soitinkehys

Hakusessa olis vuoden 1998 A6 C5 tupla din soitin kehys. Alkuperäinen on 1 Din ja samalla vie tolkuttomasti ylimääräsitä tilaa keskikonsolista. Tarkoituksena olisi saada 7" kosketusnäyttö tietokoneelle asennettua mankan paikalle.

Onko siis kenelläkään kokemusta vastaavan osan hankkimisesta?
    Tässä kuva tuosta alkuperäisestä linkki
    Ja jotain tällaista pitäisi saada linkki Kuvassa siis tuo sisempi muovisosa vaihdettu 1din -> 2din
    Myös eBay linkki missä myytävä pikkusen liikaa osaa mutta niitten mukana tuo 2din muovi

Toteutin itse vastaavanlaisen muutoksen muutama vuosi sitten. Lämmityslaitteen säätöyksikköä joutuu siirtämään alaspäin jotta 2-din soitin mahtuu paikoilleen. Voi sen varmaan modata itsekin, mutta itse hankin ebay:stä uuden "rungon" 2-din soittimelle ja lämppärille sekä myös matalamman etulevyn lämppärin säätöyksikölle. Vielä tarvitaan erillinen kehys 2-din aukon ympärille jotta asennuksesta tulee alkuperäisen näköinen. Tuhkakuppikin on kapeampi 2-din:ssä, mutta mä jätin sen tarpeettomana kokonaan pois.

Comment

Jopas löytyi varaosalle hintaa. Marmoritiskiltä kävin kysymässä osanumeron perusteella 2din paikkaista muovia. Siis kyseessa pelkästään tuo muovi joka pitää paikoillaan radion sekä ilmastoinnin ohjainyksikön, muovi joka on kokonaan piilossa. Nooh.. hintaa muovilla oli yli 400e. Sanoin varaosamyyjälle että "onpa kallis, taidan veistää itse :D"

Comment

mitä osia siis vaatii jos vaihtaa 1998 a6 1-din soittimen 2-din kokoon?

http://www.ebay.co.uk/itm/CT23AU03-A...kAAOSwepJXWVVm

tuon sarjan toki.
        lämmönsäädin pitää kaiketi vaihtaa ainakin,mutta mitä muuta ja millä varaosanumeroilla noita
        Viimeksi muokannut Peor; 18.9.2016, 20:36.

Comment

Koko keskikonsoli, tuhkakuppi, ilm.säädin ja mahdollisesti vielä se kisko jossa on hätävilkkujen kytkin sun muut napit.

Comment

Tässä ja tässä jotain keskusteltu asiasta.

Comment

Working...
            X