Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C4 1996 Kaukosäädin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 C4 1996 Kaukosäädin

Auto on ollut mulla vasta kuukauden päivät ja hiljalleen olen sitä korjaillut ehompaan kuntoon.
    Lukkojen kaukosäätimet ei saa minkaanlaista tapahtumaa aikaiseksi. Ostin uudet paristot ja vaihdoin ne vuorollaan kumpaankin avaimeen, mutta ei vaikutusta.
    Hälytkin siinä näkyy olevan, mutta nekin mykkänä. Oliskohan asiat keskenään tekemisissä...
    Mikä neuvoksi?

Toimiiko keskuslukot kuitenkin avaimesta kääntäen? Minulla ainakin avain hukkaa kaukosäädön yhteyden jos on akkuvirrat poikki. Toimii uudelleen vasta kun on kerran käyttänyt oven lukossa (tai virtalukossa, en muista).

Comment

Mulla ei myöskään toimi noi orggis infrapuna-avaimet. Tai siis jos kännykän kameran läpi katsoo niin kyllä avain infrapunasignaalia lähettää, mutta ei ovet aukea tai mene kiinni.

Keskuslukko toimii kyllä avaimella lukittaessa ja avatessa.
      Näistä on varmasti ollut juttua aikasemminkin.

Comment

Keskuslukitus toimii moitteettomasti avaismesta kääntäen. Lukkopesä on myöskin hyvin tiukka, eli vika ei välttämättä ole edes kovin vanha.

Comment

http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=31882

itelläni sain toimimaan tuolta saaduilla neuvoilla nuo infra avaimet

Comment

Kokeilin annettujen ohjeiden mukaisesti, mutta ei onnistunut. Testasin kameran kanssa, että avaimesta lähtee signaali ja se on ok.
            Toisessa avaimessa ei ole paristoja, vaikuttaneeko se asiaan?

Comment

Working...
            X