Hyvin yksinkertaistettuna, etupenkkien pitkittäissäädön lukitus ei toimi. Joskus toimii, joskus ei. Apparin tuoli kylläkin, kuskin ei. Sitä kun on sahattu edestakaisin. Yleensä lukittuu normaalin oloisesti jos sitä eteen tai taakse ottaa, mutta töyssy tiessä, penkin korkeussäätö tai äkkijarrutus, niin huomaat löytäväsi leukasi ratista...suhteellisen vaarallinen ja v-mäinen ongelma! Säätöjen liikkuvuus on muutenkin melko surkeaa ja saa välillä paljonkin käyttää voimaa.
Huollossa ovat sanoneet, että pitää vaihtaa koko penkit. No, uskallan epäillä marmoritiskiä AINA. Eli kiskoa ja muita osia ei voisi korjailla? Kemppilukko ei käy, koska auto on kahdella eri kuskilla joilla on pituuseroa puolisen metriä.
Täysmanuaalisäädöt penkeissä ja auto on vuosimallia -95, onko aiheelle mitään tehtävissä kohtuubudjetilla ja omin voimin? Alkaa olla kilsoja ja huoltokuluja senverran, että noin viidettätoista kertaa ollaan päätetty, että se seuraava päättyy uusien autojen puolelle, mutta aina sitä omaa kultaa on hellitty...siksi YHDESTÄ irtopenkistä pyydettävät useammat saturaiset ovat hieman outoja minulle, eikä tähän malliin tarjontaa ole kovinkaan paljon. C5:een saisi jopa koko sisustoja samalla rahlla. Kaikenlisäksi, kun vielä penkeissä on ollut uudesta asti Audilla teetetyt verhoilusuojat koko autoon, eli alta paljastuu täydellinen plyysiverhoilu, jota ei ole muuten nähty siinä 70v papan sunnuntaikirkko-menopelissäkään... :)
Auto on tällä hetkellä ajossa päivittäin, siksi kyselen ensin, ennenkuin alan repimään amatöörinä penkkejä irti vain tutkiakseni ja todetakseni, että ei voi mitn.
Huollossa ovat sanoneet, että pitää vaihtaa koko penkit. No, uskallan epäillä marmoritiskiä AINA. Eli kiskoa ja muita osia ei voisi korjailla? Kemppilukko ei käy, koska auto on kahdella eri kuskilla joilla on pituuseroa puolisen metriä.
Täysmanuaalisäädöt penkeissä ja auto on vuosimallia -95, onko aiheelle mitään tehtävissä kohtuubudjetilla ja omin voimin? Alkaa olla kilsoja ja huoltokuluja senverran, että noin viidettätoista kertaa ollaan päätetty, että se seuraava päättyy uusien autojen puolelle, mutta aina sitä omaa kultaa on hellitty...siksi YHDESTÄ irtopenkistä pyydettävät useammat saturaiset ovat hieman outoja minulle, eikä tähän malliin tarjontaa ole kovinkaan paljon. C5:een saisi jopa koko sisustoja samalla rahlla. Kaikenlisäksi, kun vielä penkeissä on ollut uudesta asti Audilla teetetyt verhoilusuojat koko autoon, eli alta paljastuu täydellinen plyysiverhoilu, jota ei ole muuten nähty siinä 70v papan sunnuntaikirkko-menopelissäkään... :)
Auto on tällä hetkellä ajossa päivittäin, siksi kyselen ensin, ennenkuin alan repimään amatöörinä penkkejä irti vain tutkiakseni ja todetakseni, että ei voi mitn.
Comment