Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nira ohjainboxi?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Nira ohjainboxi?

    Onko kellään kokemusta niran boxista? Tai tuttua jolla kokemusta? Mitenkähän verrattavissa yleisimpiin merkkeihin? Ei kuitenkaan maksa miljoonia, ja huhukehuja jotain kuullu mutta niitähän saattaa kuulla bilteman vehkeistäkin... =)

    #2
    Yksi yli 700 heppainen RS2 on varustettu Niran moottorinohjauksella naapurimaassa, ja kaverilla on driftingkärryssään (Nismo) myös Nira ohjailemassa. Kehui sitä hyväksi. Itsellä ei kokemusta.

    Comment


    • #3
      Itsellä on tällainen asennuksessa juuri eli kytkentöjä ihmettelen:

      Klik

      Ohessa täysi toimintolista ja itselle hankin tuon full knock control option mukaan myös.

      Kokemuksia ei tuosta ole mutta kaikki ominaisuudet pesee monet "hifi" mallit :)

      Edit: Tuotteen nimi vaihtui aikoinaan, joten siksi liitteen tiedostossa on eri nimi.
      Attached Files
      Viimeksi muokannut vayne; 24.7.2010, 09:48.

      Comment


      • #4
        Ei ilmeisesti ole suomessa kovin tunnettu vehje..? Miten noiden boxien kanssa yleensä pärjää? Onko muutoksia vaikea tehdä? Nirassa näkyy kohtuudella ominaisuuksia olevan, tartteeko se suht professorin tekemään säätöjä? Nämä boxit kai tulevat vaan orkkisboxin rinnalle..? Miten koko homma käytännössä toimii? Sori tyhmät kysymykset, en vaan tiedä näistä mitään, vielä... =)

        Eikös niralla pitäis esim. pystyä säätämään ettei max teho ja vääntö tule yhtä aikaa? Ja muutenkin mahdollistais parempaan ajettavuuteen, vaikka vähän isompien turbojen kans? Ainakin "ohjelmoituun" vakioboxiin verrattuna? =)
        Viimeksi muokannut okkim; 28.7.2010, 21:40. Perustelu: Samaankin viestiin mahtuu...

        Comment


        • #5
          eiköhän nira ole stand-alone-purkki, eli säätäjä saa ite speksata juuri sellaiset kartat kun haluaa.

          tuo ylläoleva max-väännön ja max-tehon samanaikaisuus vähän ihmetyttää, mitä oikein tarkoitat ?

          useimmiten erillisillä aftermarket-ekuilla saa säädettyä auton kuin auton kyseistä kokoonpanoa vastaavaksi, mutta erona kustomoituun normiekuun tulee nyanssien puuttuminen. ts. auto voi käydä kylmänä vitun huonosti tyhjäkäyntiä, maantienopeuksilla ei ole optimoitu ennakoita -> syö bensaa hitosti jne jne jne.

          Comment


          • #6
            Ei tuosta omasta ecusta ole kokemuksia suomessa, suht uusi tuote. Hinta kuitenkin edullinen ja ominaisuudet tarvittavineen turvarajoineen jopa paremmat kuin suomessa tunnetuissa ecuissa. Siksi tuli hankittua ja muutama asiantuntija tuota suositteli ennenmin kuin noita suomessa tunnettuja, jos ei ole budjettia alkaa Motec:ia yms kasaamaan isolla rahalla.

            Lähinnä nuo turvarajat monipuolisen nakutustunnistuksen kanssa painoi kupissa, ässää ja risaakaan ei ilman niitä kannata alkaa säätämään.

            Comment


            • #7
              Sellainen tuli vielä mieleen, että voiko ilmamassamittarilla heittää vesilintua jos laittaa tuon niran? Paljonko muuten pitää maksaa lisää siitä nakutuksentunnistin hommasta? Niin ja mistä hommasit boxin?

              Comment


              • #8
                Taisi nakutus maksaa luokkaa 100 lisää eli mitäs siitä nyt silloin kurssilla tuli luokkaa 1700 e rahteineen kotia.

                Pro mallissa on pari nakutunnistusta ja sisäänrakennetut kipinävahvistimet yms. Hintaluokka jo sit 1000 enemmän.

                google kertoo sanalla Syvec.

                Edit: Tuollahan se paikka olikin tässä aiheessa linkkinä.

                Comment

                Working...
                X