Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Aurinkoverholla varustetun takaluukun verhoilun purku Allroad 2001

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Aurinkoverholla varustetun takaluukun verhoilun purku Allroad 2001

Noniin, aloinpa tuossa purkamaan verhoiluja ja sehän meni hienosti siihen asti, että verhoilu ei lähtenyt mihinkään. Paikallaan oleva aurinkoverho on nähtävästi ruuvattu kiinni jotenkin siten, että sen kehys on ammuttu peltiin ensin ja sitten itse verhomekanismi joka on metalliprofiilissa, on tungettu reiän täytteeksi ja se on jämähtänyt siihen kiinni jollain Gundersenin menetelmällä (olisiko klipsut tms.)

Miten tuo lähtee irti? Noihin kiinnitysruuveihin ei pääse käsiksi mitenkään, koska ne ovat siinä kehyksessä sen itse verhomekanismin alla.

Reilusti pihdeillä kiinni "rullaverhosta" ni tulee ulos kolosta.. Otin eilen omasta autostani irti ja verhoilun ruuvit löytyy sieltä alta.

Comment

Veditkö verhon auki ja sitten kiskoit, vai otitko suoraan rullalla olevasta kiinni?

Comment

Pakko on minunkin kysyä, miten ihmeessä se avantin takaikkunan aurinkoverho oikein irtoaa? Jos vedän rullaverhon rungosta, hajoaa jokin varmasti, koska verhon runko-osa on selvästikin yhtäpuuta sen ruuvin alla olevan kiinnikkeen kanssa. Ruuviin taas ei pääse millään käsiksi, jos ei sitten rullaverhon sisäosa jotenkin irtoa siitä rungosta, kun ruuvin tuntee käsikopelolla ainostaan kierrepuolelta, kantaan ei ole mitään pääsyä.
        Itse verhoilun kiinnitysruuvit ja klipsut näkyvät kyllä kapeasta raosta, kun revin muoviliimatun (-hitsatun?) verhoilun alaosan väkisin irti liimapisteistään. Ruuveihin ei vain tunnu pääsevän.

Comment

Tässä hyvä video aiheesta. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=TxE5O6L42Os[/ame]

Comment

No niin, johan selvis, kiitokset.

Comment

Working...
            X