Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ajotietokone jälkiasennuksena A4 -03

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ajotietokone jälkiasennuksena A4 -03

Taas searchia olen ajanut mutta edelleen täytyy kysyä...

Onnistuuko ajotietokoneen asennus viiksen vaihtamalla + ohjelmoimalla vm03 A4:een? Pörhön mielestä ei saa jälkiasennettua mutta...

Autossani on autocheck-järjestelmä.

Edelleen olen kiitollisuudesta soikeena

Joutui vaihtamaan myös näyttöyksikön. Hinta koko hommalle oli 500? merkkiliikkeessä.

Comment

Lainaampas omaa vanhaa otsikkoani. ;)

Ajotietokone on ollut asennettuna jo kauan aikaa (varmaan jo pari vuotta) mutta nyt oli vasta ylimääräistä aikaa alkaa perehtymään siihen kunnolla. Asennus meni muuten silloin "heittämällä". Viiksi paikoilleen ja viiksen enablointi vain tarvi tehdä. Kustannus about 30e kun ebaystä tuli viiksi...

Säädin nyt kulutusnäytön korjauskertoimen oikeaksi eli nyt tieturi näyttää kulutuksen oikein. Lisäksi sain toimimaan molemmat muistit. Nyt siis on ns. pitkän aikavälin kulutuslukemat ja lyhyempi muisti käytettävissä. Sitten tulisikin kysymys...

Miksi muistipaikkoja vaihdettaessa tulee väliin yksi täysin tyhjä ruutu?
      Ensimmäinen näyttö on siis muistipaikka 1, toinen näyttö on muistipaikka 2, kolmas näyttö on täysin tyhjä ja sitten tulee jälleen muistipaikka 1, jne.

Tai oikeastaan otetaampa pari muutakin kysymystä. Kyseessä on Ins. cluster adaptationista bongatuista jutuista.

- Mitä eroa on DIS1:llä, DIS2:lla ja highline without DIS:llä? Highline on varmaankin värinäytöllinen versio mutta tietääkö joku erot 1:n ja 2:n välillä?

- Mikä on remote clock ja ambient temperature? Ulkolämpötila mulla näkyy näytössä vaikka arvo on 0!?
      Viimeksi muokannut trajanie; 9.8.2007, 21:06.

Comment

se tyhjä ruutu tulee sen takia että näytön saa pois päältä häiritsemästä (en tiä ketä häiritsee), eli ihan normaali toiminto. Eikös ne DIS1 ja DIS2 oo just ne lyhyt- ja pitkäaikainen muisti. Highline without DIS taasen se mikä sulla alunperin olikin eli vain käyttösäteen näyttö päällä eikä ajotieturia.

Comment

Kiitos vastauksesta.

Mietin tuossa itsekkin, että sillä 'DIS1/DIS2/Highline without DIS' -valinnalla varmaan valitaan että onko dissiä ollenkaan ja sitten se, että kumpi tulee oletuksena autoa käynnistäessä ruutuun. Pitänee kokeilla joskus kun taas jaksaa viritellä läppärin autoon kiinni. Pikkuisen arka olen vielä tuon VAGCOMin käytössä ettei uskalla kokeilla ilman että on varma mitä tekee.

Itse päättelin sen tyhjän ruudun olevan varattu köyhän miehen naville eli sellaiselle missä keskikonsolissa ei ole omaa näyttöä. En tosin ole varma onko sellaista Audiin olemassa mutta kuitenkin...

Onko kellään hyvää linkkiä/dokua nuista parametrisoitavista ominaisuuksista eri ecuille? Tämä on tuttu, mutta onko laajempaa tietokantaa missään vai onko tuo lista jo täydellinen?

Comment

Working...
          X