Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

OBD2 kaapelin sopivuus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• OBD2 kaapelin sopivuus

Mahtaakohan tuollasella kaapelilla saaha luettua vikakoodit -95 1.8T A4:sta http://www.elekma.com/index.php?main...roducts_id=857

Ois ihan hyvä jos se toimis nii ei aina tarttis köyhtyä pariakymppiä ku joku askarruttaa.

Kyllä saa.

Comment

Hyvä nii voi ostaa tuollasen.

Comment

Nyt kaipais apuja tuon OBD2-USB kaapelin kans.
        Ei oikein taho onnistua tuo kaapeli homma ohjema on asennettu ja ohjaimet on kans ja sai tehtyä tuossa VAG-COM ohjelmassa sen test homman mut en oo varma onnistuko se kunnolla ku vaikutti et ei kaikia tietija saanu.
        Sit se ei oikein tunnu löytävän mitään tuolta autosta ja eikä vika koodeja pääse lukemaan. Kaapeli on huuto.netin kautta ostettu yksityseltä henkilöltä uutena.
        Tarviiko tuota jotenki rekistertöidä tai joain tehtyä ku se tuntus vaativan jonku aktivoinnin mut ku ei oo mitään sarjanumeroita tai vastaavia tuohon kaapeliin.

Comment

Mulla samanlainen kaapeli ja huutonetistä:Toimii. Sillä kaapelilla on rajusti rajattu mitä saa tehtyä mutta kyllä vikakoodit saa nollattua ja luettua.

Kun kaapeli on kiinni autossa(virrat päällä) ja tietokonees,tuleeko "interface not found" vai jotain muuta. Mulla kannettavassa windowsin xp ja pelittää.

Comment

Ohjelma vaatii toki rekisteröintiavaimen, jotta saa täysversion käyttöön. Ilmaisversiolla kyllä näkee jo, että toimiiko vai ei. Kaapeli ei liity siihen mitenkään.

Lataa vaikka Ross-Techin sivuilta näin alkuun VCDS-lite ja kokeile sillä. Kikkailut sitten sen jälkeen. Ja kaapeli pitää siis olla aina autossa kiinni ja autossa virrat, että se tunnistuu koneelle. Toimivat muut versiot ovat siis ainoastaan 311.2 ja 409.1, uudempia turha yrittää.

Comment

Mulla on tuo 409.1 ja Vista kannettavassa.

Kun ajo tuossa sen test homman nii se ensin sano et Port: OK ja iterface: Not found ku oli USB kohta ruksittuna sit k löysin COM3 jotain ja siellä tuli et Port status: OK, Interface: Found!, Type: Seriall Pass-Throught, Opto/Iso: No, Ross-Tech Desing: No ja sit vielä et Latency test: Excellent.

Mielessä kävi et alakasko asentaan uuestaan kaikki nuo ohjemat ja ajurit.

Comment

Laita autoon virta ja vag-com päälle, johto autoon kiinni. Mitä tapahtuu..löytääkö se sun auton?

Comment

Ei se vissiin löytäny.
                  Pitääkö to laittaa ensin virrat päälle ja sit laittaa se johto autoon kiinni vai miten? Oon laittanu ensin johon ohjeman auki sit johon kiinni auttoon ja sit ajanu sen test homman. Tänään ei enää pysty kokeileen ku vaimoke lähti töihin.

Comment

Näin minä oon tehnyt: Autoon virta päälle, johto kiinni autoon ja koneeseen, sit vag-com päälle.

Tuos olis Ohjeita: http://www.audizine.com/forum/showth...gh-*Revisited*
                    Viimeksi muokannut perkele; 12.7.2010, 23:32.

Comment

Selvä homma pitää huomenna koittaa uuestaan et mitä se sannoo.
                      Jos sitä laittas vaikka tuon VCDS lite ohjelman ja kokeilis sillä.
                      Miten muuten tuo COM portin valinta? Jos mulla on tuo USB kaapeli nii laitanko pallon siihen USB kohtaan vai sit siihen COM kohtaan mistä sai jotain vähän irtiki.

Comment

Ei toiminu tuo linkki mulla.

Comment

Lueppa linkin ohjeet kaapelin asennukselle
                          http://www.obdmaailma.com/viewtopic.php?t=3

Mielestäni melko hyvät ohjeet.

Comment

Sain tuon kaapelin toimimaanjotenki. Ajoin tuon auto scanin nii se moottorin viat löysi ja sit ku abs alko tutkiin niin tuli et ei pysty kun ei ole rekisteröity ja aktivoitu.
                            Ohjelmana on tuo VCDS-lite release 1.0

Comment

Voi kiesus että pitävät ryöstöhintaa noista kaapeleista. ebaysta saa viidellä punnalla noita 409.1 asti tukevia kaapeleita jos välttämättä sellaisen murheenkryynin haluaa :D

Comment

No se ei ennää oo kallis. Löyty tuosta oulusta sopi vasti tuo kaapeli ja ei ollu ku 17€ nii sama oli hakia se entä ku mennä vikakoodit luettaan :)

Comment

Working...
                                X