Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B6:n vetokoukun sähköt reistaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B6:n vetokoukun sähköt reistaa

    Kyseessä on irroitettava koukku, mikäli sillä merkitystä on...

    Valot ei pelaa kärryssä, eikä rasiaan tule minkäänlaista virtaa. Ainut mikä ero on niin auton vilkut himmenee liitettäessä kärryn johto rasiaan, mutta kärryn valot ei silti toimi.
    Pistorasia purettu ja puhdistettu, siellä ei huomauttamista. Kärryssä valot kunnossa(ei oikosessa ja toimii toisessa autossa)
    Johtosarjaa seurattaessa johdot menevät jonkinlaiseen boksiin, liekkö joku ohjainboksi...

    Onko jollakulla kokemusta asiasta ja mikä lie ohjainboksin mahdollinen hinta... Ja voiko ohjaimen ohjelmointi itsestään hävitä autosta, esim. akun vaihdon yhteydessä?

  • #2
    Mulla menee virtapiuha boxilta keskikonsuliin. Jossa virran haaroitus tupankan sytyttimestä. Ja liitoksen jälkeen on sulakkeet. Jos siellä on sulake mykkä?

    Comment


    • #3
      Tarkista että ohjainlaitteen koodi on oikein. Kanava -09 Central electric tjsp. viisinumeroisen numerosarjan keskimmäinen numero pitäisi olla 1, jos on koukku.

      Comment


      • #4
        Sulakkeet katsottu? ... kun ostin omani niin siinä ei toiminut kanssa peräkärryn valot ja syynä oli ettei sulakeboxissa ollut sulaketta ollenkaan jostain syystä.
        Eli sieltä auton varsinaisesta boxista (kojelaudan päästä) katsot että onko ao.sulake ehjä -täytyi olla niin että se mikä sulake on kyseessä löytyi ihan ohjekirjasta koska osasin sen heti helpolla tajuta katsoa...

        Comment


        • #5
          Juu, sulakkeet kunnossa ja pistoke on toiminut viimeksi ihan hyvin (viime kesänä) Tosin akku on vaihdettu talvella kun eihän näissä ne kestä kun 2,5 vuotta... Ja epäilen että siinä on hävinnyt se ohjelmointi, tai sitten se ohjain boksi on mykkä... Käydääs laakkosella itsensä maksamassa kipeäksi pelkästä kysymyksestä...=)

          Comment

          Working...
          X