Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

MMI.n hallinta namikoiden tai koko konsolin irroitus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• MMI.n hallinta namikoiden tai koko konsolin irroitus

Olisko kellään tietoo miten irroitetaan MMI hallinta nappulat konsoolista vai koko konsoliko pitää ottaa irti.
    Autoni A-6 06 Manuaali lootalla.
    Räjäytys kuva linkitkin ois poikaa..

Soita Tampereen Käyttöauto/Ritonen.
    Joutuivat mulle vaihtamaan kun naarmuttivat sen webaston asennuksen yhteydessä.

Comment

Ookoo koitampa tiedustella sieltä jos muistais miten tapahtuu irroitus. Mitä maksoi webasto asennuksineen. Olen kans suunnitellut sellaisen laittoo.Ehkä hiukan hintavampi asennnuksen osuus kun on toi täysautomaatti ilmastointi eli hiukka enemmän kytkettävää..

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja allroad_führer Näytä viesti
        Ookoo koitampa tiedustella sieltä jos muistais miten tapahtuu irroitus. Mitä maksoi webasto asennuksineen. Olen kans suunnitellut sellaisen laittoo.Ehkä hiukan hintavampi asennnuksen osuus kun on toi täysautomaatti ilmastointi eli hiukka enemmän kytkettävää..
        Juu vielä on lisä vihjeet ja ohjeet tervetulleita tee se itse miehelle...

Comment

Keskikonsoli irroitettava kokonaan. Sen jälkeen saa avattua ruuvit jotka ovat alhaalta ylöspäin.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viesti
            Keskikonsoli irroitettava kokonaan. Sen jälkeen saa avattua ruuvit jotka ovat alhaalta ylöspäin.
            Mistäpäin löytyy konsolin kaikki kiinnitys ruuvit. Etu tuhkakupin alla 2 kpl
            MMI nappuloiden takapuolella säilytys lokeroiden kumin palojen alla 1 kpl ..
            Entä miss loput, Taka kyynärnoja on niin tukevasti et ilmeisesti sen kohilla on jossain on kiinnitys NS kardaani tunneliin...

Comment

Konsolin molemmat sivut irtoavat, edestä jalkatilasta ruuvit irti, sen jälkeen klipseillä napsautus sivut irti. Sivujen alla muutama ruuvi.
              Keskikyynärnoja lähtee irti taka tuhkiksen alta. Juomatelineiden/romulokeron pohjakumin alla ruuveja. Konsolin takareuna joustavilla muovilipareilla kiinni, lipareita pitää painaa jotta takaosa lähtee irti.
              Kepin pussin alla oli ehkä pari ruuvia, en muista.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja allroad_führer Näytä viesti
                Olisko kellään tietoo miten irroitetaan MMI hallinta nappulat konsoolista vai koko konsoliko pitää ottaa irti.
                Autoni A-6 06 Manuaali lootalla.
                Räjäytys kuva linkitkin ois poikaa..
                Konsoli purettu ja mmi aivoyksikön piirikortti eheytetty hapettumista ym muista sinne sopimattomien aineiden vaikutuksen takia epäkuntoon menneistä komponenteista. Kiitos kaikille asiaan vaivautuneille ohjeistuksestani. Piirikortti mikä hoitaa sen koko mmi n toiminnot on täysin purettavissa esiin ja korjattavissakin .

Comment

miten sait eheytettyä piirikortin?mulla on sama ongelma.olen purkanut ja putsannut piirikortin mutta,keskinuppi ei kuittaa eikä reset nappi toimi!auto on audi a6 vm-05 autom.

Comment

Toni korjas mun nappulat kun oli edellinen omistaja kaatanu jotakin limsaa sinne. Kysyppäs sieltä:
                    http://www.pohjanmaan-autohuolto.fi/
                    toni.hyvarinen@pohjanmaan-autohuolto.fi

Comment

kiitti vaan vinkistä!oliko kallis korjattava?,jos saanen udella!

Comment

Ei se kauheesti maksanut... vähä tais kaveri alella mennä.

Comment

Working...
                        X