Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

jälkias.cruise audi 100 -89 2.2 bensa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• jälkias.cruise audi 100 -89 2.2 bensa

Elikkäs mitenkä mahdoton homman olisi asentaa vakkari kyseiseen autoon onko noita vakionopeudensäätimiä olemassa ihan tarvike kamoina vai tarviiko ostaa alkuperäiset viikset vai mitä häh.
    mulla oli joskus ruise tollasessa 3 koppasessa golffissa ja se oli joku jälkias.malli kun kytkentänappulat oli nippusiteellä ratissa kiinni
    ja minkä hintasia mokomat on ja mistä vois kysellä?
    haulla en löytänyt suoranaisesti vastausta.

Gold cruise on ainakin yks merkki mitä on foorumilla kehuttu.

Comment

On olemassa tarvikemallisia settejä, mutta voi myös käyttää orkkisosia. Itse olen noita cruisekamoja myynyt pari settiä puretuista autoista. Orkkispalikoilla tehden tarvit seuraavat osat:

-Viikset
      -Alipainepumppu
      -"palje" mikä käyttää kaasuläppää
      -Poljinasetelman kytkimet, 2kpl jarru- ja kytkinpolkimille
      -Ohjausboksi
      -Letkut ja piuhat+liittimet

Noita settejä on joskus ebayssä tai jos jollakulla on auto purettavana niin siitä voi saada. Kenties myös purkaamoilta. Jälkiasennusvermeet on monesti aika kalliita, mutta en nyt tarkkaan ole perillä niiden hintatasosta.

Comment

jep kiitoksia

täytyy seurata jos jollain olisi vaikka varaosapirssissä kiinni moiset hilppeet ni sai sit vaikka orginellin audicruisen :)

tarjotakin saa jos siis jollain on ylimääränen ruisinki laite

Comment

Laitoin juuri omaan audiin vdo vakionopeus säätimen ja alkuperäisen vilkku viiksen tilasin jo aikaisemmin. Kytkin sen toimimaan orkkis viiksellä ja hyvin toimii. Viiksen kytkentään meni ehkä puol tuntia aikaa ,kun mitta vaan kuinka vdo:n oma kytkin toimii ja kuinka alkuperäinen viiksi toimii.

Comment

Working...
          X