Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kaasujouset cabrioon

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kaasujouset cabrioon

Moi

Tuli hankittua Audi 2.3 cabrio -92 ja pientä kohennusta olisi tehtävä katon luukun kaasujousien suhteen. Onko kellään kokemusta että löytyisikö niitä muualta kuin merkkitiskiltä? En ole niistä vielä mittoja ottanut mutta aikas lyhyet ovat. Sylinteriosa n. 100mm + iskunpituus. Nämä perinteiset Motonet ja Biltema eivät tunne noin lyhyitä. Ja toinen juttu. Huolto-osat ilmeisesti löytyvät suurin osa Audi 90 takaa?

Tepolta saapi. Halpojahan nuo ei ole, omaani uusin kaikki pari vuotta sitten.
    Yksi pari mulla on vielä olemassa, voi olla hyvinkin että ovat hattuhyllyn pumput. Uudet siis.

Comment

IKH:n valikoimista voisi löytyäkkin sopiva? Ainakin on muutama 98-129mm runkopituuksinen kaasujousi 50-80mm iskuilla, jos vain kiinnitykset passaavat.

Comment

Ovatko alkuperäiset kovinkin kalliita? Itse jouduin tekemään kaksi ostosta, kun halusin halvat ja hyvät. Ensin ostin takaluukkuun (8L A3) tarvikepumput. Aivan pas**t. Toisella ostosreissulla alkuperäiset.

Comment

Mua kiinnostais kanssa moiset,sama vika kun ei pysy luukku auki.

Comment

Onko tuolta kysytty?

http://www.luettelomedia.com/lesjofo...aarina-183575/

Ainakin satkun takaluukun kaasujouset löytyivät tuolta...

Comment

Biltemasta ja Motonetista löytyy ehkäpä. Ottaa vanhan malliksi vaikka. Kovilla pakkasilla ainakin Bilteman pumput ovat pirun jäykät verrattuna orkkiksiin.

Comment

Kaasujouset

Moi,

En ole vielä hommannut jousia, mutta alkuperäisenä ne maksavat 42 rahaa kappale. Ei ehkä kannata alkaa sovittelemaan muita? Tiedoksi vaan muillekin.

Comment

Tossa on kaasujouset "vähän" halvemmalla

http://cgi.ebay.de/Audi-80-Cabrio-B4...item483b55a0df

Comment

Working...
                  X