Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 stereot??

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

S4 stereot??

Pääsin 3viikkoa sitten "onnelliseksi" Audi S4 omistajaksi.
    Nyt sit kuitenkin halajaisin MP3 toistoa autoon, mutta miten?
    Uskaltaako siihen vaihtaa omaa cd-soitinta, kun se ajotietokone minua mietityttää.
    Ja huomasin tossa samalla, että tossa nykyisessä soittimessa ei ole rca-lähtöjä niin lisästereoiden virittäminen on tolla mankalla hankalaa.
    Autossa ei ole navigointia.
    Jos oikein tiedän niin tossa on bosen concert systeemi. Eli joku 4-6kaiutinta?

Kaikki vinkit, neuvot on tarpeen.

Kannattaa katsella noita aiemmpia keskusteluita tästä aiheesta.

Kaikki nuo Audin viritelmät on hyvin samanlaisia, eli hommaa riittää jonkin verran. Adaptereita koteloon ja piuhoihin. Mahdollisesti jopa itse adaptereiden modaamista. Onnistuu, mutta saat varautua tekemään sen eteen jonkin verran töitä.

Mulla on Asennettuna Blaukkarin soitin, jossa on etulevy-adapteri, Kaijutinpiuha-adapteri (itse modattu 470 microfaradin elkolla), sekä antennivahvistin-adapteri.

Ajotietokone toimii, muuten, mutta asema tieto (ja muukaan soittimen tieto) ei mene mittaristo näyttöön. Voimakkuuden säätö ajonopeuden mukaan toimii. HandsFree ei todennäköisesti toimi, mutta sitä en tarvitsekkaan (ainakaan toistaiseksi).

Olen jo tutkinut ja ilmeisesti sekä mittaristonäytön asema/taajuus -näytön osalta että HandsFreen saanee toimimaan, mutta johdotukset joutunee tekemään käsin.

Että sellaista...

Comment

radioasennus vinkki

Hei
      Katso blaupunkt carconfigurator ohjeita, siellä on listattu välijohtoa poikineen ja kuvia on jonkin verran myös.

Perusjuttuja audin radioista:

1) takana saattaa olla vahvistimet -> tarvii herättejännitteen ja linjalähdön taakse.

2) Radion antenni tarvii vahvistimeen +12V jännitteen -> antenna adapter tms. mikä lie keskikarvaan jännitteen syöttö.

3) Blaukkarit antavat ulkoiselle näytölle ja rattinamiskoille väyläliittymän sekä nopeuden mukaan toimiva volume -> aika suosittua asentaa audiin blaukkarin radio.

Comment

Jos Bose (laitteen käynnistäessä näkyy Bose teksti) niin siinä on melko varmasti linjatason lähdöt. Piuhat vaan integroituna liittimiin ja auton kaapelisarjaan...

Comment

Jos haluaa vain RCA ulostulot, niin kannattaa hankkia Xetec USC.
          http://www.xetec.de/main/index.php?c...46&language=en

MP3 toiston voi sit ratkasta vaikka i-podilla. Itse olisin tehnyt näin, jos olisi vaan tullut ajatelleeksi viime kesänä.

Comment

Working...
          X