Elikkä tänään säädeltiin tatechia ja siinä pitkään startatessa tuo tiputtava öljykannu ilmaantui mittaristoon. Keskikonsolin mittarin mukaan painetta on kuitenkin normaalisti ja öljyäkin on melkein ylärajaan asti. Haulla ilmeni että voisi olla mittarin kylmäjuotoksia? Mistä tuota ratkaisua pitäis lähtä etsimään?
Samalla myös se nopeuden yläraja? vai mikä lienee nimeltään jonka voi asettaa vasemman puoleisesta namiskasta lopetti toimintansa. Kiekkamittari myös pimeni mutta se johtunee tatechista.
Ja kannu on tosiaan punainen ja piippaakin 3 kertaa. Eli eikös tuo nyt öljyn painetta varoittelisi?
Samalla myös se nopeuden yläraja? vai mikä lienee nimeltään jonka voi asettaa vasemman puoleisesta namiskasta lopetti toimintansa. Kiekkamittari myös pimeni mutta se johtunee tatechista.
Ja kannu on tosiaan punainen ja piippaakin 3 kertaa. Eli eikös tuo nyt öljyn painetta varoittelisi?
Comment