Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kamat kuriin peräluukussa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kamat kuriin peräluukussa

Miten sais pysymään tavarat peräluukussa nätisti paikallaan? Olisko jossain Audissa tai muussa sopivaa verkkoa, jonka sais nätisti C4 peräluukun reunalle kiinni? Kävin kyselemässä autotarvikeliikkeestä semmosta verkkoa ja ei kuulemma ollu, neuvoivat käymään jossain merkkiliikkeessä kyselemässä alkuperäisiä.
    Katselin tuossa aktesta, että C4 on saatavana jotain semmosta T:n mallista lokeroa peräluukun reunalle. Hinta vaan oli aika suolainen, eli jos jollakin on semmosta myydä, niin voipi tarjota.

Mulla on ihan tavallinen muovinen säilytyslaatikko kontissa, laatikon alla palanen makuualustaa, joka pitää laatikon paikallaan yllättävän hyvin. Pari kk ollut nyt perällä, eikä ole kertaakaan tarvinnut siirtää laatikkoa takaisin reunaan. Ja on tullut kantattuakin.

Comment

Sopivan laakea laatikko muovikaupasta ja pohjaan liimattuna tällainen teippi.
      Kaksisatasessa on takakontin etuosassa kohouma penkin selkänojaa vasten. Rakensin vesivanerista kohouman päälle lokasuojien väliin sopivan laatikon jossa on selkänojan viiste myötäilee laatikon etureunaa. Pohjaan takiaisteippi, niin pysyy rajuissa kiihdytyksissä lodju ojennuksessa. Yllättävän paljon purkkia ja purnukkaa mahtuu tuollaiseen laatikkoon.

Comment

http://www.biltema.fi/osteri/osteri....083&ryhmaid=57

En ole ihan varma onko juuri tuo tuote, mutta sellainen rullalla oleva matto, jossa aika tieheästi uria, tarraa esim pahvilaatikkoon niin lujasti ettei sitä oikein viitsi työntää sen päällä, pari farmariautoa nyt onnistuneesti tuolla matotettu, ei liiku kamat, tulee siistin näköinen ja auton oma matto pysyy puhtaana. Samaa kamaa saa myös k-raudasta jos imago on bilsussa huono ;)

Comment

Jari-> Mulla on siihen korokkeelle tulossa subikotelo, et se ei toimi :(
          Antti-> Se mitä minä hae olisi verkkoa, minkä alle saa esim. ensiapulaukun yms ettei ne lentele pitkin konttia.

Mielessä on nyt kytenyt ajatus, että tekisi sinne semmoiset alkuperäistyyppiset kotelot, esim. MDF levystä ja päällystäis ne mustalla karvakankaalla, niinkuin muukin peräluukku.

Comment

Itse vasasin semmoisen verkon jossa on mustaa nylonverkkoa(samantapaista jota kaytetaan esin latkamaaleissa) ja sitten nelja "mustekalaa" pujotettuna joka reunaan ja tama viritys sitten kuormansidontalenkkeihin kiinni. Kustannukset jotain n.10e(tosin en muista mista se verkko tuli hommattua mutta ei se kallista ollut) Tama on siis mulla siina ronkin lattialla ja tavarat sitten sen alla.
            Edelliseen autoon tein samasta verkosta ja alumiiniprofiilista(pyorea n.5mm) siihen sivuseinaan samantapaisen virityksen jossa yksi sivu oli taasen sita "mustekalaa" ja kolmelle muulle taittelin sita AL-profiilia jonka ruuvasin kiinni ronkin verhoiluun.

Tassa pari kikka2:sta TI-henkilolle, saa vapaasti soveltaa :)

Comment

Working...
            X