Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä akku A4:seen?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mikä akku A4:seen?

Mitkä akku kannattaisi laittaa A4 -03 1.8T Avantiin. Kävin motonetissä ja suosittelivat tätä-> http://www.motonet.fi/web/guest/varaosat#query=90-6218
    Olis tarkotus että pärjäis talvella ilman lohkoa kun ei aina saa autoa piuhan päähän.

Boschin akuista ei oo ikinä ollut mitään hyviä kokemuksia täälläpäin. Itse ottaisin satojen akkujen kokemuksella koska vain ennemmin Sznajder/Zap:in.

Comment

Eipä tuo boschin akku kovin hyvin menestyny testissä. Vartan silver dynamic vois olla asiaa.

Comment

Niin laitetaas tosiaan vielä syy miksi en suosittele Boschin akkuja, kennot menevät todella helposti oikosulkuun alta vuodenkin käytöllä. Ei paljoa kahden vuoden takuu lämmitä mieltä kun talvipakkasella auto ei lähde käyntiin.

Comment

No mikä siis laitetaan. Ajattelin vaan että olis edes tuttu merkki eikä ole edes mahdottoman hintainen. Saako niitä Varta akkuja motikasta?

Comment

En usko että saa. Kyllä siihen kannattaa kumminki vähä investoida ja voin kyllä suositella tuota Vartaa.

Comment

Varaosamaailmasta pitäisi löytyä.

Comment

Näköjään asustelet Tampereella? Käväse piruuttas Lempääläntien varressa olevassa Farmilaitteessa, siinä Multisillan jälkeen, vai olikohan se jo Lempäälän puolta. Sieltä ite oon akkuni ostellu, hinnat kohdillaan ja aina olen itse hyvän akun saanut.

Comment

VARTA BLUE dynamic: 60Ah k.Ylönen 60 €, on siinä pirkamaan ammattiopiston vieressä. linkki
                  Viimeksi muokannut Tomppa_89; 24.5.2010, 01:55. Perustelu: Linkki lisätty

Comment

Ei blue, vaan silver. Selvä ero voimakkuudes. Jos siis haluat hyvän akun.

Comment

Itse hain Exiden Akkusalolta.

Comment

Working...
                      X