Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pioneerin cd-soitin kuumenee

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Pioneerin cd-soitin kuumenee

Kellään kokemusta Pioneerin DEH-P88RS-II:sta, tuskin normaalia että kuumenee käytössä reilusti? Cd-levytkin lähes tulikuumia kun hetken aikaa pyörineet. Soittimen oma vahvistin on kytketty pois päältä ja koitin asetella johdot takaa niin että ei peitä tuuletusaukkoa, ei apua.
    Viimeksi muokannut sonikk; 19.5.2010, 23:58.

Eikö tuo ole pioneerille ihan tyypillistä että se kuumenee ja levyt lämpenee nii että hyvä jos kestää kunnolla kättee ottaa varsinkin jos isolla soittaa pitempään. Itellä ainaki kaikki pioneerit teheny sitä.

Comment

Ootko kokeillu parempaa maadotusjohtoa?

Comment

Kaikki minulla olleet (myös nykyinen) lämmittää mukavasti levyn. Normaalia minun mielestä.

Comment

Yleensä ylenmääräinen kuumeneminen johtuu raidanseurantaongelmista, eli siihen ei vahvistimet sun muut vaikuta vaan ihan itse laaseri tahkoaa sitä raitaa etsiä ja sillä pysyä epätoivoisesti...
          Tärisevissä apparaateissa taitaa muutenkin toleranssit olla hieman hakusessa ja kun sitten on hieman häikkää lisänä niin vaatii lukemattomia lukukertoja "järjellisen" tuloksen aikaansaamiseksi ja sitten alkaa pian lätty olemaan kuuma kuin hellan levy...

Comment

ite huomannu kanssa tuon ongelman kun kuuntelun jälkeen otin soittimen pois niin lämmitti näppejä kivasti kun soittimesta otti kiinni, joten pitäisi olla aivan normaalia tuollainen. Itellä soittimena toimii DEH-4000UB

Comment

Oma DEH-4200SD soitin kuumenee ainaki aivan jumalattomasti.

Comment

Kiitokset näistä, ilmeisesti ihan ihan normaalia

Comment

Oma P88RS ollut aina omat päätteet pois päältä, soitin ja levyt kuumenee ihan samaan malliin kuin ketjun aloittajalla...

Comment

Working...
                  X