Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ratin irroitus b5

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ratin irroitus b5

Tarkotus olisi irroittaa ratti mutta, onko tuo torx minkäkokonen kun käyn ostamassa sopivan avaimen?

Saahan niitä sarjoja halvalla esim. Biltemasta, on sitten sopivat työkalut valmiina jos joutuu jotain muutakin availemaan.

Comment

Meinasin ostaa räikkämallina sen minulla on hyvä sarja työkaluja mutta tuohon ei löytynyt sopivaa avainta kotoota

Comment

Siis löytyykö räikkä jo? Mulla on sellainen irtopääsarja, siitä voi tarvittaessa kiinnittää joko meisseliin tai räikkään.

Mutta itse kysymykseen, se taitaa ollla kokoa t-30: http://www.audiworld.com/tech/elec139.shtml

Comment

tuo on torx minkä tarvitsen ilmeisesti Näyttää isommalta kuin 30 http://www.audiworld.com/tech/pics/elec139_img_1808.jpg

Comment

Ahaa, kyseessä ei ole torx vaan XZN (tähti), koko M12.

Comment

Sori ku vanhoja nostan esiin, mutta miten on ton 3 puolasen ässän ratin asennus ton 4 puolasen muovisen tilalle mahdollista.. Pitääkö ostaa joku Adapteri, että saa ratin asennettua vai meneekö heittämällä paikalleen..

Autona audi a4 b5 vm.97 avant

Comment

En mene vannomaan mutta luulisin että menee jos on saman korisesta autosta se uus ratti. En usko et samaa koria monella eri rattiakselilla.

Comment

Myyjän mukaan 2000 vuoden mallista eli eikös se oo viel b5 koppasta... Ja hällä ei kuulemma 95 a4 menny se .. Oli ilmeisesti keskiäreikä tai jotai ollu erillaine.. et tiiä sit natsaako vai ei..

Joskus olin lukevinani, että pitäis joku holkki hommata, mutta en löytäny mistään sitä keskustelua :/ Pitää ottaa varmaan riski ja ostaa pois se ratti kuleksimasta...

Comment

Merkkitiskiltä saa adapteria jossen ihan väärin ole ymmärtäny.

Comment

Saa adapterin, itse pistin alku viikosta tilaukseen. Varaosa numero on 191419514A.

Comment

Saman vuotinen auto kuin "mikerolla" ja booriadapterin lisäksi jouduin vielä hakemaan purkaamolta airbagin/töötön spiraalin.
                        Entinen ruori oli siis tämä "laatikkoratti"

Comment

Working...
                        X