En ainakaan löytäny keskusteluu tästä,eli mistä järkevimmin virtalukolta tuleva virta otetaan,tässä tapaukses bt-handsfreelle? Auttakaa avutonta. Auto on a4 -05 (b7)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B7:n heräte
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiOlettaen että olet laittamassa bt:n keskikonsolin lähettyville, niin järkevin paikka taitaa olla mankan heräte virta.
Comment
-
Jep, CAN-väyläautoissa ei ole herätettä radion takana, muuta kuin radion ohjaamana, jolloin ne ovat yhteydessä audio-maahan. Tämä on riski häiriöiden takia.
BT-laiteen herätejännitteen voi yrittää ottaa radion CD-vaihtajan tai vahvistimen ohjauspiuhasta, kunhan varautuu siihen, että se voi ottaa häiriötä ja joutuu kytkemään muualle. Kuskin jalkatilasta löytyy liitäntäkisko, jossa on virtalukolta kytkeytyvä jännite.
Teron tapauksessa on kaksi häiriötä aiheuttaavaa ongelmaa, eli puhelimen laturi on toteutettu hakkurilla ja puhelimen radiohäiriöt voi myös kulkeutua audiosignaaliin. Joutui kuitenkin ajanpuuttee vuoksi kokeilemaan :)
Comment
-
No ei mutta 10 vuoden päästä puhumme kaikki sujuvasti CAN:ia, joten sekin kehitys tapahtuu luonnostaan. Itse en kyllä kaipaile tupla-dellortoja enää ollenkaan, läppäri on mukavempi työkalu.
Comment
-
Ja todella 10v eteenpäin niin tämä on ihan peruskauraa monelle miestä harrastajista tai muuten on jättänyt leikin kesken.
Sähköruiskut kun tulivat, oli sama haloo osalla, että nyt loppui auton harrasteropaus. Sähköruiskuja ei muka voi säätää enää mitenkään ja mites tulevaisuudessa, kun alkavat reistaamaan. Autoja ei korjaa kuin niitä valmistanut tehdas.
No nyt ollaan siellä tulevaisuudessa oltu jo pitkään ja kuinkas ollakaan, ihan yleisesti on niidenkin korjaus harrastajien ymmärryksessä. Ja se säätökin onnistuu huomattavasti paremmalla menestyksellä kuin kaasarien kanssa. Kaasareita ei kukaan enää atoonsa edes huoli.
Comment
-
Viikonloppuna kun lisäilin kadunvarressa öljyä niin tuli vanhempi herrasmies selvittämään, että ei noita uusia autoja pysty korjaamaan itse. Mielestäni sähköongelmaisen suorasytkäpelin tutkiminen on paljon mielenkiintoisempaa kuin temppuileva kaasaripeli ilman sähköohjausta. En kyllä herrasmiehen päätelmää lähtenyt ääneen kiistämään.
Comment
-
Ja kun ihmeellisellä internetin aikakaudella saa esim. juuri CAN-väylän kaikki speksit täydellisenä ja kaapelitkin maksavat murto-osan siitä mitä hylsysarja maksoi autojen kaasari-kaudella olen ennemmin kyllä harrastaja tänä päivänä kun silloin. Kaasareiden säätäminenkin oli sellaista salatiedettä josta sai vain hymyn vastaukseksi kun joltain asiantuntevalta kyseli.
Comment
-
Täydelliseksi OT tekstiksi tämä on karannut mutta jatketaan samaa linjaa kunnes joku modeista lukottaa :)
Viikonloppuna kun lisäilin kadunvarressa öljyä niin tuli vanhempi herrasmies selvittämään, että ei noita uusia autoja pysty korjaamaan itse.
Sähköruiskut kun tulivat, oli sama haloo osalla, että nyt loppui auton harrasteropaus. Sähköruiskuja ei muka voi säätää enää mitenkään ja mites tulevaisuudessa, kun alkavat reistaamaan. Autoja ei korjaa kuin niitä valmistanut tehdas.
No nyt ollaan siellä tulevaisuudessa oltu jo pitkään ja kuinkas ollakaan, ihan yleisesti on niidenkin korjaus harrastajien ymmärryksessä. Ja se säätökin onnistuu huomattavasti paremmalla menestyksellä kuin kaasarien kanssa. Kaasareita ei kukaan enää atoonsa edes huoli.
Comment
-
Omassa kulkineessa Xcarlink-bt hf ottaa virtasensa suoraan soittimelta, johon mielestäni tulee sekä heräte ja jatkuva virta (ainakin soitin toimii ilman avainta virtalukossa).
Lisätiedot laitteesta: http://www.xcarlink.co.uk/product.ph...2&cat=4&page=1
Comment
-
No niin . Searchillä ei selvyyttä löydy niin kysyn suoraan . Saanko sulaketaululta suoraan jostain herätevirran ? Nyt on paikat auki niin ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan ? Mittarilla koitin ettiä mutta taitaa olla paskana ku näytti kyllä mitä sattuu . Eli , herätevirtaa löytyykö sulaketaululta ?
edit: homma selvä
Comment
Comment